Asioita, joita et ymmärrä

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Jos puhutaan asumuksista, niin ei ehkä.olekaan. Mutta jos puhutaan designistä niin silloin äärimmäisen pelkistetty skandinaavinen tyyli asettuu aika lailla siihen toiseen ääripäähän. Lehmänpaskalla kokoon taputellusta savimajasta kun ei voi minusta oikein puhua designinä, vaan se on enemmän käytännön sanelema juttu.
Väittaisin että joku Le Corbusier-tyylinen brutalismi olisi vielä paljon äärimmäisempää. Muutenkin esim. saksalaiset ovat pelkistämisessa aivan eri tasolla verrattuna pohjoismaalaisiin, kuten vaikka Mies.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Asioita joita en ymmärrä: Lista on pitkä, mutta aloitan sen sillä, että en ymmärrä, että miten multa on mennyt täysin ja kokonaan ohi, että Antsa Rieppo on Mosse. :D Mä kuvittelin Riepon olevan kohtuu uustyyppi. Ja ei sen tajuamiseen mennytkään kun kolme vuotta. Että mä koin ''I am a fucking stupid person''-momentin. :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Asioita joita en ymmärrä: Lista on pitkä, mutta aloitan sen sillä, että en ymmärrä, että miten multa on mennyt täysin ja kokonaan ohi, että Antsa Rieppo on Mosse. :D Mä kuvittelin Riepon olevan kohtuu uustyyppi. Ja ei sen tajuamiseen mennytkään kun kolme vuotta. Että mä koin ''I am a fucking stupid person''-momentin. :D
Kyseisellä hahmolla on vuosien varrella ollut varmaan lähemmäs 10 eri nickiä, joten ei ihme, ettei aina pysy perässä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kyseisellä hahmolla on vuosien varrella ollut varmaan lähemmäs 10 eri nickiä, joten ei ihme, ettei aina pysy perässä.
Jotkut taas osaa kertoa vastaavalta ajanjaksolta kaikki McLarenin kuljettajat. Vähän siitä kiinni mikä kiinnostaa ja mikä ei. Jonkun nettihahmon kiinnostavuus on lähellä nollaa. Tai jopa alle.

Itse muistelen tästä profiilista:
Jones
Moe Szyslak
JA
Mosse
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jos puhutaan asumuksista, niin ei ehkä.olekaan. Mutta jos puhutaan designistä niin silloin äärimmäisen pelkistetty skandinaavinen tyyli asettuu aika lailla siihen toiseen ääripäähän.
Mun käsittääkseni designissa on vähän niinku tarkoituskin olla omaperäinen. Että jos kaikki designerit tekis samaa juttua, niin ei se mitään helvetin designia oliskaan.
Skandinaavinen design on oma tyylisuuntansa, jolla muuten yks ruåttalainen firma takoo aika saatanasti tuohta, joku tykkää joku ei..

Loppujen lopuks, mitä vitun väliä?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ja mitä tulee valtion vierastuvan sisustukseen, niin neutraali on just paras. Nähkääs kun siellä majoittuu vieraita kaikilta maailman kolkilta ja kulttuureista. Skandinaavinen pelkistetty tyyli ei ärsytä ketään (pl. Dinoykskaksneljää), eikä sen puoleen imartelekaan ketään. Se on vaan neutraali, vähän kuten pohjoismainen politiikkakin..
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Täystörnäys, mutta.. [edith: eipäs ollutkaan, koska Virtain]

Olen tässä jonkun aikaa, jostain syystä, katsellut juupituupista litteään Maahan uskovien höpinöitä.. ja kyllä täytyy sanoa, että mun aivot ei kykene semmoiseen älylliseen epärehellisyyteen ja mentaaliakrobatiaan jolla voisi näiden ihmisten ajatuksenjuoksua ymmärtää edes vähää alusta. Käsittämätöntä settiä..

Edith2: Onhan toki ihan samat fiilikset ollut aikoinaan kreationistien ja ID-hörhöjenkin kanssa, mutta jotenkin se aina herättää ihmisten idiotismiin, kun taas pitkästä aikaa törmää tämmöseen hubbabubbaan. Huh.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Edith2: Onhan toki ihan samat fiilikset ollut aikoinaan kreationistien ja ID-hörhöjenkin kanssa, mutta jotenkin se aina herättää ihmisten idiotismiin, kun taas pitkästä aikaa törmää tämmöseen hubbabubbaan. Huh.
Olen näillä näkymin vielä ainakin viikon reilusti alle sadan kilsan päässä asumistostasi. Tervetuloa uimaan, saunomaan, juomaan olutta ja grillaamaan (vaikka vaan makkaraa). Paskaa voidaan jauhaa ihan mistä vaan ilman mitään riidan tynkää - minut tiedät jo ennestään :thumbup:
 
Ylös