Albert Oil
Hippi ja juntti
Pitäisköhän burbilta kysyä miksi se seikkaili viime yönä mun unessani tekemässä jotain hyvin hämärää?
Pitäisi. Vaan ei se dorka osaisi kuiteskaan vastata.Pitäisköhän burbilta kysyä miksi se seikkaili viime yönä mun unessani tekemässä jotain hyvin hämärää?
EI! Voi taivahan jumala EI!Pitäisköhän burbilta kysyä miksi se seikkaili viime yönä mun unessani tekemässä jotain hyvin hämärää?
Nelisen vuotta sitten tehtiin kaverin muuttoa ja siinä sitten erinäisten työvaiheiden seurauksena puolesta kämppää meni sähköt.Kämpän 13 lampusta 6 on pimeänä. 2 lamppua sain jo aikaiseksi ostaa, vielä tarttis ruuvata ne paikalleen ja ostaa lisää. Asian tola ollut samankaltainen jo muutaman kuukauden.
Vuosi sitten viimeksi tykönään vieraillessani tilanne oli yhä sama.
Tarina on ilmiselvästi vale.Yheltä Jjusbanilta irtos vuosia sitten pää ja viime kesänä hänen luona vierailtuaan asian tola oli edelleen samanlainen. Tosin mitä sitä terve mies päällä.
Kämpän 13 lampusta 6 on pimeänä. 2 lamppua sain jo aikaiseksi ostaa, vielä tarttis ruuvata ne paikalleen ja ostaa lisää. Asian tola ollut samankaltainen jo muutaman kuukauden.
Jos on yhtälailla vähään tyytyväinen kuten minä niin valon puute ei ole ongelma.Nelisen vuotta sitten tehtiin kaverin muuttoa ja siinä sitten erinäisten työvaiheiden seurauksena puolesta kämppää meni sähköt.
Vuosi sitten viimeksi tykönään vieraillessani tilanne oli yhä sama.
Päivän toiset huutonaurut. Että tuota.Paitsi viime pääsiäisenä koputtivat kesken F1-kisan. Never forget. Ensi vuonna vedän turpaan ja ryöstän kinderit. Sulle vitsa, mulle palkka.
Sinä yrität aivan selvästi tavoitella Jokereiden ykkösmaalivahdin paikkaa, koska he etsivät ykkösmaalivahtia imuroimaan laukauksia maaliin.Pitäis imuroida. Tällä viikolla ei ehkä vielä jaksa.
Konp. Tosin sillä erotuksella, että tällä kertaa syyllinen tiskivuoreen en ole minä, eikä tällä kertaa ole ollut ainoatakaan välinettä käytössä, vaan mikropitsaa paperinpalalta -meiningillä on menty. Ja aikavälikin on "onneksi" vain viikko.Tiskaaminen. Ollut nyt sen nelisen viikkoa to do today -listalla, mutta yhtä lautasta, lasia, haarukkaa ja veistä pyöritellään vieläkin. :yuck: