Asioita, joita olisi pitänyt tehdä jo kauan aikaa sitten muttet ole saanut aikaiseksi

WebSlave

Trackman
Vaikka kuinka monessa (luovuuteen liittyvässä) ikuisuusprojektissa pitäisi saada jotain valmistakin aikaiseksi. Ja uusia tehtäviä kertyy todo-listille koko ajan. Ja tietysti kiinnostun aina päiväkohtaisesti vielä jostain muusta, jota sitten päädyn "tutkimaan", eikä mikään loppujen lopuksi etene minnekään.

jjv

Arschloch
Kämpän 13 lampusta 6 on pimeänä. 2 lamppua sain jo aikaiseksi ostaa, vielä tarttis ruuvata ne paikalleen ja ostaa lisää. Asian tola ollut samankaltainen jo muutaman kuukauden.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kämpän 13 lampusta 6 on pimeänä. 2 lamppua sain jo aikaiseksi ostaa, vielä tarttis ruuvata ne paikalleen ja ostaa lisää. Asian tola ollut samankaltainen jo muutaman kuukauden.
Nelisen vuotta sitten tehtiin kaverin muuttoa ja siinä sitten erinäisten työvaiheiden seurauksena puolesta kämppää meni sähköt.

Vuosi sitten viimeksi tykönään vieraillessani tilanne oli yhä sama.

jjv

Arschloch
:D

Sain sentään aikaiseksi ruuvata viime viikolla yhden lampun irti, kun alkoi viheltää (tuulella ei ole ystävää) hajottuaan. Pari päivää sitä kuuntelin, sitten rupes pää hajoamaan ja nostin perseeni tuolista.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yheltä Jjusbanilta irtos vuosia sitten pää ja viime kesänä hänen luona vierailtuaan asian tola oli edelleen samanlainen. Tosin mitä sitä terve mies päällä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Yheltä Jjusbanilta irtos vuosia sitten pää ja viime kesänä hänen luona vierailtuaan asian tola oli edelleen samanlainen. Tosin mitä sitä terve mies päällä.
Tarina on ilmiselvästi vale.

Kuka muka päästäisi Albertin luokseen vierailemaan?

burb

.
Nelisen vuotta sitten tehtiin kaverin muuttoa ja siinä sitten erinäisten työvaiheiden seurauksena puolesta kämppää meni sähköt.

Jos on yhtälailla vähään tyytyväinen kuten minä niin valon puute ei ole ongelma.
Normaalitilanteessa kämppääni luo loistoa vain pienitehoinen keittiötyötasotasoinen keittiötyötasoloisteputkivalo sekä telkkari + tietokoneen näyttö.
Ja esim. verkkovirralla toimiva ovikello on remonttisäätämisen jälkeen ollut tiskialtaan alla piilossa joltakin. Vissiin 8 vuotta siitäkin remontista.
Olen nimittäin havainnut että mä en tartte ovikelloa. Ujoimmat virpojat ei uskalla koputtaa.
Paitsi viime pääsiäisenä koputtivat kesken F1-kisan. Never forget. Ensi vuonna vedän turpaan ja ryöstän kinderit. Sulle vitsa, mulle palkka.

Hartsa76

Well-known member
Pitäis imuroida. Tällä viikolla ei ehkä vielä jaksa.
Sinä yrität aivan selvästi tavoitella Jokereiden ykkösmaalivahdin paikkaa, koska he etsivät ykkösmaalivahtia imuroimaan laukauksia maaliin.

Estate

Well-known member
Jotenkin tuntuu, ettei mulla muita asioita olekaan. :thumbfh:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tiskaaminen. Ollut nyt sen nelisen viikkoa to do today -listalla, mutta yhtä lautasta, lasia, haarukkaa ja veistä pyöritellään vieläkin. :yuck:
Konp. Tosin sillä erotuksella, että tällä kertaa syyllinen tiskivuoreen en ole minä, eikä tällä kertaa ole ollut ainoatakaan välinettä käytössä, vaan mikropitsaa paperinpalalta -meiningillä on menty. Ja aikavälikin on "onneksi" vain viikko.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Työnteon lopettaminen ja sossupummiks siirtyminen. Vaihtoehtoisesti uuden ammatin opiskelu ja työpaikan vaihtaminen.
Jälkimmäisen vaihtoehdon toteuttamista vaikeuttaa se, kun en oikein tiedä, mitä seuraavaks alkais tekemään. Eka vaihtoehto tuntuu vähän pitkäveteiseltä vaihtikselta.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Imurointi.

Eiköhän nyt (tai siis aamulla) ole aika, kun pikkaisen lattiasta tukea ottaessa saa viiltohaavan peukaloon.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olis pitänyt aikoinaan pistää Renqquisti ignoreen ja nyt sitä ei enää saa. Vituttaa noi isot kuvat joita se päivästä toiseen postailee.

Vittu.:mad_old: