Albert Oil
Hippi ja juntti
Pitäisköhän burbilta kysyä miksi se seikkaili viime yönä mun unessani tekemässä jotain hyvin hämärää?
Pitäisköhän burbilta kysyä miksi se seikkaili viime yönä mun unessani tekemässä jotain hyvin hämärää?
Kämpän 13 lampusta 6 on pimeänä. 2 lamppua sain jo aikaiseksi ostaa, vielä tarttis ruuvata ne paikalleen ja ostaa lisää. Asian tola ollut samankaltainen jo muutaman kuukauden.
Vuosi sitten viimeksi tykönään vieraillessani tilanne oli yhä sama.
Yheltä Jjusbanilta irtos vuosia sitten pää ja viime kesänä hänen luona vierailtuaan asian tola oli edelleen samanlainen. Tosin mitä sitä terve mies päällä.
Kämpän 13 lampusta 6 on pimeänä. 2 lamppua sain jo aikaiseksi ostaa, vielä tarttis ruuvata ne paikalleen ja ostaa lisää. Asian tola ollut samankaltainen jo muutaman kuukauden.
Nelisen vuotta sitten tehtiin kaverin muuttoa ja siinä sitten erinäisten työvaiheiden seurauksena puolesta kämppää meni sähköt.
Vuosi sitten viimeksi tykönään vieraillessani tilanne oli yhä sama.
Paitsi viime pääsiäisenä koputtivat kesken F1-kisan. Never forget. Ensi vuonna vedän turpaan ja ryöstän kinderit. Sulle vitsa, mulle palkka.
Pitäis imuroida. Tällä viikolla ei ehkä vielä jaksa.
Tiskaaminen. Ollut nyt sen nelisen viikkoa to do today -listalla, mutta yhtä lautasta, lasia, haarukkaa ja veistä pyöritellään vieläkin. :yuck: