AJ
Well-known member
Tolla hinnalla ei sais vastaavan kokoista huoneistoa Helsingistä vuokrattua. Vieläpä kalustettuna. Pitäisikö harkita muuttoa!
Tolla hinnalla ei sais vastaavan kokoista huoneistoa Helsingistä vuokrattua. Vieläpä kalustettuna. Pitäisikö harkita muuttoa!
Nonparelleista puheenollen. Mokkapaloja. En oo varmaan 5v leiponut mitään. Vieläköhän tuo bravuuri sujuis.Enkkulakuja. Etenkin niitä nonparellipäällysteisiä.
Tosin dremeli kestää 10x kauemmin.
Tollane olis Teknikmagasinetissa 20€. Tekis mieli hankkia kun on niin halpakin. Joku Dremelin laatuvehje olis varmaan parempi mut niin olis hintakin.
Kuitenkin kysyt niin ei mahu. Ainakaan sattumatta törkeesti.Näyttää venäläiseltä perseenpäristimeltä.
Osta dremel alta 40 eurolla ja teriä sitä mukaan kuin tarvitsee
Tollane olis Teknikmagasinetissa 20€. Tekis mieli hankkia kun on niin halpakin. Joku Dremelin laatuvehje olis varmaan parempi mut niin olis hintakin.
"Multislip lipsahtaa käsistäsi useammin kuin kerran"
Mulla on joku kaksikymmentä vuotta sitten ostettu SuperDeluxe3000Turbo, 19,90 e maksanut "dremel" ja hyvin on kestänyt. Ehkä kymmenen, kuitenkin erittäin tarpeellista kertaa käyttänyt ja hyvin on ajanut asiansa.Tosin dremeli kestää 10x kauemmin.
No voithan sä pällistellä ihan hyvin toisetkin 200 vuotta täällä riesanamme.Mulla on joku kaksikymmentä vuotta sitten ostettu SuperDeluxe3000Turbo, 19,90 e maksanut "dremel" ja hyvin on kestänyt. Ehkä kymmenen, kuitenkin erittäin tarpeellista kertaa käyttänyt ja hyvin on ajanut asiansa.
Laitteet käyttötarkoituksen ja aiotun käyttömäärän mukaan. En tiedä miksi hankkisin 200 vuotta minulla kestävän Dremelin?
Kuitenkin kysyt niin ei mahu. Ainakaan sattumatta törkeesti.
Vai onko tuo sit astetta kovemmin itsensä itsenäiseksi naiseksi mieltävän väline, jolla niitä pahimpia lemmenkaipuun puuskia taltutetaan.
(Miksi eeees pohdin tämmöisiä asioita.....)
Miksi talon tulisi kestää pidempään kuin elämäsi?Mulla on joku kaksikymmentä vuotta sitten ostettu SuperDeluxe3000Turbo, 19,90 e maksanut "dremel" ja hyvin on kestänyt. Ehkä kymmenen, kuitenkin erittäin tarpeellista kertaa käyttänyt ja hyvin on ajanut asiansa.
Laitteet käyttötarkoituksen ja aiotun käyttömäärän mukaan. En tiedä miksi hankkisin 200 vuotta minulla kestävän Dremelin?