Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Örfil

Guest
Vellu sanoi:
Sama... hei tota...
SAAKO KAUDEN 2 JOSTAIN JO SUOMENKIELISENÄ??????? :eek: :eek: :eek:
edit: ei ainakaan tän mukaan :-(
Ainoastaan 1. kauden, mutta menin ja ostin kaudet 1 ja 2 enkkuna, joten vaan 3-5 olis tarvetta.

Olen odottanut kuin kuuta nousevaa että jos ne loputkin tulis finskeina. Tosi meneehän ne tolla kolmannella kotimaisella varsinkin kun laittaa tekstityksen päälle.

Hauskinta on että kun esim. kuuluu ääni "biip" siitä handukommunikaattorista niin sekin on tekstitetty joskus "BEEP" :D

Kauan en enää odottele ja tilaan kyllä loputkin vaikka enkkuina. Ja ne leffat.

Örfil

Guest
Gibson Les Paul ja aito Fender Stratocaster. Olis kiva koristella kämppä moisilla soittimilla.

Omistin kerran Telecasterin, mutta se oli ihan susi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Hauskinta on että kun esim. kuuluu ääni "biip" siitä handukommunikaattorista niin sekin on tekstitetty joskus "BEEP" :D
Sul on päällä tekstitykset kuulovammaisia varten. Voi tietysti olla, ettei siinä muunlaisia englanninkielisiä tekstityksiä olekaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jussi sanoi:
Ainoastaan 1. kauden, mutta menin ja ostin kaudet 1 ja 2 enkkuna, joten vaan 3-5 olis tarvetta.

Olen odottanut kuin kuuta nousevaa että jos ne loputkin tulis finskeina. Tosi meneehän ne tolla kolmannella kotimaisella varsinkin kun laittaa tekstityksen päälle.

Kauan en enää odottele ja tilaan kyllä loputkin vaikka enkkuina. Ja ne leffat.
Taitaa olla sama kuvio edessä meikäläisellä. Olishan noi tietysti suurin osa s-vhs:llä, joten sieltä sais ainakin suurimman osan koostettua dvd:lle vaikka itse. tosin joitakin jaksoja saattaa puuttua välistä :-/

Makkonen

Guest
Tammikuussa tilasin Babylon 5:n tuotantokaudet 1-5 täältä. Hinta oli mielestäni huokea, joten ei muuta kuin tilaukseen.

Pari viikkoa tuosta tuli tieto,että tulli oli todennut levy piraattituotteeksi ja hävittää ne. Ihan "kiva" homma.
Nettisivujen mukaan firma on kanadasta, mutta tämän mukaan tuotteet lähti tulemaan kohti suomea Sanghaista.
-edit- ei lähtenytkään Sanghaista, vaan Jiadingista

Although the sets are foreign manufactured, the sets are brand new, licensed, legal, factory made high quality DVDs.
Justjoo.

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jason, paska säkä. :jaska:

Sekään ei taida paljon lohduttaa, että dollari on nyt todella halpaa.
Nyt menetit nyt noin 70 euroa - 2 vuotta sitten sulla olis palanut kuitenkin saman hintaisessa ostoksessa yli 90 erkkiä. Eli säästöä tuli näin ajateltuna kaksi kymppiä.

No okei .... yritin ainakin

Örfil

Guest
Jason DeVillain sanoi:
Tammikuussa tilasin Babylon 5:n tuotantokaudet 1-5 täältä. Hinta oli mielestäni huokea, joten ei muuta kuin tilaukseen.

Pari viikkoa tuosta tuli tieto,että tulli oli todennut levy piraattituotteeksi ja hävittää ne. Ihan "kiva" homma.
Nettisivujen mukaan firma on kanadasta, mutta tämän mukaan tuotteet lähti tulemaan kohti suomea Sanghaista.

Justjoo.
Sikahalpa!!!

Mutta et saanut niitä kotiin siis?

Makkonen

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Jason, paska säkä. :jaska:

Sekään ei taida paljon lohduttaa, että dollari on nyt todella halpaa.
Nyt menetit nyt noin 70 euroa - 2 vuotta sitten sulla olis palanut kuitenkin saman hintaisessa ostoksessa yli 90 erkkiä. Eli säästöä tuli näin ajateltuna kaksi kymppiä.

No okei .... yritin ainakin
Ei paljoa lohduta että "säästin" 20 egee. :jaska:

Örfil

Guest
Vellu sanoi:
Taitaa olla sama kuvio edessä meikäläisellä. Olishan noi tietysti suurin osa s-vhs:llä, joten sieltä sais ainakin suurimman osan koostettua dvd:lle vaikka itse. tosin joitakin jaksoja saattaa puuttua välistä :-/
Multa löytyy kanssa videolta liki kaiki jaksot, mutta piruako niitä kukaan jaksaa vääntää dvd:lle.

Ja nythän ne pyörii Maikkarin SciFillä, mutta tarttis ostaa toisenlainen digipoksi jotta ne sais talteen. Loppusumma on sama ja vähemmällä vaivalla ostaa koko setin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jussi sanoi:
Multa löytyy kanssa videolta liki kaiki jaksot, mutta piruako niitä kukaan jaksaa vääntää dvd:lle.

Ja nythän ne pyörii Maikkarin SciFillä, mutta tarttis ostaa toisenlainen digipoksi jotta ne sais talteen. Loppusumma on sama ja vähemmällä vaivalla ostaa koko setin.
Jos noi joku sais tallennettua, niin mä voin vapaaehtoisena koostaa niistä dvd -muotoista härpäkettä.

Makkonen

Guest
Vellu sanoi:
Jos noi joku sais tallennettua, niin mä voin vapaaehtoisena koostaa niistä dvd -muotoista härpäkettä.
Osta dealsworld.net:stä. saat alle 2 euroo/levy! :D

patriot

Foorumin senaattori
Runar ja Kyllikki sanoi:
No nää maapallon maat on mun oikeustajun mukaan meidän kaikkien omia ja yhteisiä. Miten maata voi muka kukaan ihan oikeasti omistaa?
Oletko anarkisti?

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Semmonen mopo ois kiva jossa on neljä pyörää. Mut sitten se oiskin mönkijä :thumbfh: