Albert Oil
Hippi ja juntti
Kaksi järvipumppua.
Toinen pyhäjärveen ja toinen näsijärveen?Pumppaamaan vettä edestakaisin?Kaksi järvipumppua.
Ai sä käytät sitä oliko Pahkasian lanseeraamaa pyykinpesumallia, joka tapahtuu vessanpönttöä käyttäen. Ilmeisesti sulla on pöksyt livahtaneet viemäriin liiallisen huuhteluvaiheen toiston seurauksena?Eiku tyhjentäisin molemmat vessanpönttöön tarkistaakseni onko mun housut jääny sinne. Ja Jjusban.
Eiku Jjusban.Ilmeisesti sulla on pöksyt livahtaneet viemäriin liiallisen huuhteluvaiheen toiston seurauksena?
Ja yrität nyt pumpulla houkutella hänet kuivalle maalle?Eiku Jjusban.
Viimeinkin selvisi. Te pelaatte vajaalla pakalla.Noku on sen vuoro jakaa kortit.
Mulla on yleensä telkkari aina päällä kotona hereillä ollessani vaikken sitä katsoisikaan. Paitsi nyt viimeiset helleviikot, kun ajattelin, että turhaa lämpöä kämppään tuokin tuottaa. Senpä takia tuokin vaihtoehto nyt tuli mieleen. Mut eipä tuo läppäristä tuijottelu mikään katseluelämys ole, vaikka esimerkiks urheiluautokisoista on välillä ihan hyvänlaatuistakin striimiä ollut. Eurosporttia eniten tulee katseltua, muilta kanavilta lähinnä uutisia. Ehkä ens viikon lauantaina jaksais tuolla Expertillä käydä. Odottaa vielä vähän josko jotain muutakin hajoaisi...Kantsii harkita yllärivaihtoehtoa, eli ettei hommaa olleskaan uutta töllöä. Lähes kaikki tv:stä tulevat jutut voi katsella nykyään tietsikan näytöltä tai mobiilisti. Entisen telkkarin paikalle voi sitten vaikka istuttaa kukkia tai perunoita tai tosiruman koristepatsaan. Tai miksei jotain muutakin.
Mulla teki ton saman n. 5 vuotta sitten. Mäjäytin nyrkillä lujaa koilliskulmaan ja siitä lähti taas. Tiesipähän ryppyilleensä.Kuva alkoi kaventua. Sammutin laitteen eikä enää lähde päälle. 9 vuotta ja ~2 kuukautta palveli.
Sen verran tehoja tuossa, että vois harkita hankintaa. Saattaa vaan kaasua painaessa hieman vääntää käsissä, mutta kaippa tuo on sillain suunniteltu, ettei peukalot lennä ihan peruskäytössä.Soveltuu kaikille pensasaidoille ja pensaille. Terät terälaipan molemmissa reunoisa. Käynnistyy helposti polttoaineensyöttöpainikkeen ansiosta. 2-tahtimoottori, 26 cc ja 750 kW. Hyvä ergonomia käännettävän takakahvan ansiosta
Noh siis, minähän se olin.1020 heppasella pensasleikkurilla leikkais pensaita mielellään. On melko äijä joka puristaa 26cc 2 tahtikoneesta Yli 1000 heppaa.