Albert Oil ottaa kantaa - rasti seinään.Metsää on vaikea nähdä puilta kun on metsässä.
Albert Oil ottaa kantaa - rasti seinään.Metsää on vaikea nähdä puilta kun on metsässä.
Rastit on yleensä sellaisen puuviritelmän päällä.Albert Oil ottaa kantaa - rasti seinään.
Hieno valokuva.Rastit on yleensä sellaisen puuviritelmän päällä.
Miten mies pääsi metsään?Metsää on vaikea nähdä puilta kun on metsässä.
Hieman erityyppistä posetusta havaittavissa.Rastit on yleensä sellaisen puuviritelmän päällä.
Elämä. Iankaikkinen sellainen.Varmaankin haluat tarkentaa kommenttiasi?
Puulla päähän lyötynä voi nähdä tähtiä.Metsässä ei näe puita.
Jos näkee tähtiä ja lintusia, niin kelpaavatko nähdyt linnut bongaukseksi? Esim. jos päätä kiertää parvi kuningaskalastajia, niin onko se bongi?Puulla päähän lyötynä voi nähdä tähtiä.
Norjan pinnaksi mustapäälokki? Oslon keskustassa oopperan itäpuolella nuori lintu.Tällä hetkellä ei ole mitään asiaa jonka erityisesti haluaisin hankkia.
En ole bongari mutta saatanpa hyvinkin käväistä paikanpäällä tiiraamassa. Aroharmaalokkeja näköjään myös havaittu samassa paikassa.Norjan pinnaksi mustapäälokki? Oslon keskustassa oopperan itäpuolella nuori lintu.
Kerro lisää.Elämä. Iankaikkinen sellainen.
Yhtä paljon kuin telkkarissa tai lehdissä nähnyt autojen rekkarit.Jos näkee tähtiä ja lintusia, niin kelpaavatko nähdyt linnut bongaukseksi?
Mitä mä voisin tästä asiasta kertoa, mitä täällä ei ole jo käsitelty?Kerro lisää.
Juuri sinun sanottavasi asiasta kiinnostaa minua koska mainostit ja/tai kauppasit.Mitä mä voisin tästä asiasta kertoa, mitä täällä ei ole jo käsitelty?
Sen voi hankkia, mutta sitä ei voi ostaa. Ei siis myöskään myydä.Juuri sinun sanottavasi asiasta kiinnostaa minua koska mainostit ja/tai kauppasit.
Komp.Sen voi hankkia, mutta sitä ei voi ostaa. Ei siis myöskään myydä.
Oletko käsityksesi mukaan hankkinut ikuisen elämän?