Albert Oil
Hippi ja juntti
Olisko fiksumpaa vastata vasta sitten kun tiedät vastauksen?
No empä nyt tiiä.Olisko fiksumpaa vastata vasta sitten kun tiedät vastauksen?
Ai aviomies vai? Oho, taitaa kaapin oven kolista. Tai enpä nyt tiiä.Tiskikone.
:nope: 17€ maksoin tänään passikuvista. En saanut edes kopiota itselle, menee digitaalisena suoraan poliisille. Odotan jännityksellä mitä itse passi maksaa.65€ + 8€ valokuvista.
Arvioitu toimitusaika 3-5vrk. Ihan siis jepa että tuli lykättyä matkapäivää keskiviikosta perjantaille.
No vittu. Mä maksoin 24e.:nope: 17€ maksoin tänään passikuvista. En saanut edes kopiota itselle, menee digitaalisena suoraan poliisille. Odotan jännityksellä mitä itse passi maksaa.
Missä viipyy postaus "Ei se sittenkään mikään jäätälö ole"?Se on jäätälö!
Sehän on hyvä. Meikäläisen neljästä viemästäni kuvasta kolme oli niin naarmuisia etteivät kelvanneet. Skanneri ilmoitti, että kasvoissa arpia, vaikka ihoni täydellisen sileä, pehmeä sekä kelmeä. Enpä tullu ajatelleeks, että kuvia pitäis erityisen hellävaroen säilyttää. Tosin kuulemma se automaattikin huono, mutta turha reissu oli lähellä.En saanut edes kopiota itselle, menee digitaalisena suoraan poliisille.
https://www.youtube.com/watch?v=mvQh0b2g7pYOnneksi paikallisessa on niin hyvä palvelu että asiakkaan kehonkielestä ilmenee mitä on mies vailla.
Ihan oikeaa tavaraa tuli tiskiin!