Dildoilusauvat.
Mulla on vähän ajetut (32 km), mutten niitä myy. Hyvät ovat.
Dildoilusauvat.
Noita on jaeltu viime aikoina ilmaiseksi täkäläisissä yliopiston ruokaloissa. Aika mielenkiintoisen makuisia, en hyviksi menisi sanomaan mutten huonoksikaan. Yleisen konsensuksen mukaan tuo marjainen oli pahaa, omasta mielestäni sekin oli ihan jees. Ei muuten välttämättä kannata ottaa selvää minkä väristä nestettä purkit sisältävät. Kyljessä olevan tekstin mukaan noi ovat mehun, maidon ja veden yhdistelmiä, että siitä vaan päättelemään miten maistuisi itselle.Jos joku noita ostaa, raportoikoon tai muuten joudun itse koekaniiniksi.
En vielä. Kaveri hamstrasi noita muutaman purkin tuleviin tupareihinsa juurikin mainitsemaasi käyttötarkoitusta varten. Raportoin asiasta 26.10.2014.Käytitkö lantrinkina?
Ei... ei ei ei ei.Kyljessä olevan tekstin mukaan noi ovat mehun, maidon ja veden yhdistelmiä, että siitä vaan päättelemään miten maistuisi itselle.
Toivottavasti noiden purkkien osuminen silmääsi ei vienyt näköäsi.Tuollaisia osui silmään.
Jos joku noita ostaa, raportoikoon tai muuten joudun itse koekaniiniksi.
Eiköhän se Alpun näkö ois jo lähtenyt hieman toisilla litkuilla, jos on lähteäkseen.Toivottavasti noiden purkkien osuminen silmääsi ei vienyt näköäsi.
Olet oikeassa.Pihinä miehenä - Pihinämiehenä.
Mä teen sulle sellaisen vitosella kädenkäänteessä. Varmaan kimpistä tai kermistä.Mikrokupu. Pihinä miehenä olen säästänyt valtavan läjän rahaa olemalla hommaamatta moista, mutta vähän nyt on alkanut kyllästyttää ainainen maksalaatikon pyyhkiminen mikron seiniltä. Auttakaa!