Asioita, jotka tekis mieli hankkia

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kovin on teknisen näköisiä polkusimet nykyään.
Silti ei heijastinta näissäkään vaikka ne oli perusfillarissakin varusteena jo 1970-luvulla.
Niinkuin oli pinnaheijastimetkin.

Hinnat sen kun nousee, kun samaan aikaan varustelu köyhtyy.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kovin on teknisen näköisiä polkusimet nykyään.
Silti ei heijastinta näissäkään vaikka ne oli perusfillarissakin varusteena jo 1970-luvulla.
Niinkuin oli pinnaheijastimetkin.

Hinnat sen kun nousee, kun samaan aikaan varustelu köyhtyy.
Niin ja hinta nousee tonnilla kun pyörä kevenee kilolla.:eek:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Kauppakori puuttuu tangosta.
Oranssia heijastinviiriäkään ei näy, ei edes takaheijastinta.
Tarakka, seisontajalka ja lukko puuttuu.
Missä kilikello?!
Kauppapyörässä voi olla tarve kauppakorille, en omista kauppapyörää koska käyn kaupassa jalkaisin.
Heijastinviiri - viijastinheeri. Hämärän vuodenajan koittaessa asennetaan satulaputkeen vilkkuva led-valo.
Tarakkamalleja jotka pyörään voi asentaa luultavasti löytyy, ei järkevä varuste normaalikäytössä.
Seisontajalan merkitystä en ole koskaan ymmärtänyt. Olen omistanut polkupyöriä joissa sellainen on ollut, mutta aina ruuvannut sen irti tarpeettomana.
Treenipyörässä lukko on tarpeeton, kilikello sen sijaan ei. Polkupyörässä tulee aina olla kilikello.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kauppapyörässä voi olla tarve kauppakorille, en omista kauppapyörää koska käyn kaupassa jalkaisin.
Heijastinviiri - viijastinheeri. Hämärän vuodenajan koittaessa asennetaan satulaputkeen vilkkuva led-valo.
Tarakkamalleja jotka pyörään voi asentaa luultavasti löytyy, ei järkevä varuste normaalikäytössä.
Seisontajalan merkitystä en ole koskaan ymmärtänyt. Olen omistanut polkupyöriä joissa sellainen on ollut, mutta aina ruuvannut sen irti tarpeettomana.
Treenipyörässä lukko on tarpeeton, kilikello sen sijaan ei. Polkupyörässä tulee aina olla kilikello.
Hienoa. Kilikello ei siis olekaan hävinnyt!
Vielä on maailmassa jotain pysyvää.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Kovin on teknisen näköisiä polkusimet nykyään.
Silti ei heijastinta näissäkään vaikka ne oli perusfillarissakin varusteena jo 1970-luvulla.
Niinkuin oli pinnaheijastimetkin.

Hinnat sen kun nousee, kun samaan aikaan varustelu köyhtyy.
Teknisempiä, mutta turvallisempia. Mun nykyisen maastopyörän polkimissa muuten on heijastimet. Tai oli, 1/4 jäljellä, 3/4 jossain Markan metsissä.

Hinnat sen kun nousee, kun samaan aikaan varustelu köyhtyy.
Luin: Hinnat sen kun nousee, kun samaan aikaan varustelu kiihtyy.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hitsin pimpulat, hienoja teknisiä värkkejähän nuo nykypyörät on. Pakkohan se on todeta.
Tarkasti ja älykkäästi materiaaleja käyttäen valmistettuja.

Vähintään yhtä hienoja kuin mun käyräsarvinen Tunturi vuonna 1983,
joka kävin ostamassa Kuopiolaisesta urheilukaupasta Suonenjoen mansikkamaalta itse tienaamillani kesäansioilla.

Hurja vauhti oli mökille takaisin ajellessa pudottaa maantiellä sellaista kilometrin mittaista alamäkeä leuka tangossa. Taisi vähän jopa jännittää kaikkein kiivaimmassa vauhdissa.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Vähintään yhtä hienoja kuin mun käyräsarvinen Tunturi vuonna 1983,
joka kävin ostamassa Kuopiolaisesta urheilukaupasta Suonenjoen mansikkamaalta itse tienaamillani kesäansioilla.
Mun ensimmäinen omilla rahoilla ostamani polkupyörä oli Nishiki Trim Master vuonna 1985. Aivan fantastinen polkupyörä kerta kaikkiaan.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Niin ja hinta nousee tonnilla kun pyörä kevenee kilolla.:eek:
Mielenkiintoinen ilmiö muuten se, että löytyy pyöräilyharrastajia jotka ovat valmiita maksamaan järkyttäviä hintoja pari kiloa keveämmästä pyörästä, vaikka omasta kropasta löytyisi enemmän ylipainoa kuin mitä itse pyörä painaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minäpä ostin Saksasta ultrakevyen pyörän miljoonalla markalla. Joku irvileuka väitti sitä pyörää ilmaksi, mutta ilmeisesti vaan kateudesta ihmiset katselevat, kun poljen kylänraitilla menemään samasta maasta hommatussa höyhenkevyessä urheiluvaatetuksessani.
 
Ylös