Örfil
Guest
Marsun puhelin, ui saatana
Muutaman päivän viestejäsi lueskelleena, on nyt kysyttävä, kiinnostaako sua tippaakaan hengissä olevat F1-kuljettajat? Tai kiinnostiko Bianchi 10kk sitten?Bianchi fanipaidan voisin.
Haha voi kyllä kiinnostaa, Vettel, Räikkönen, Ricciardo, Massa, Bottas yms, oikeestaan kaikki.Muutaman päivän viestejäsi lueskelleena, on nyt kysyttävä, kiinnostaako sua tippaakaan hengissä olevat F1-kuljettajat? Tai kiinnostiko Bianchi 10kk sitten?
Homma harvinaisen selkee.Haha voi kyllä kiinnostaa, Vettel, Räikkönen, Ricciardo, Massa, Bottas yms, oikeestaan kaikki.
Musta vaan tuntuu että Bianchista on hyvä alkaa hankkia tavaroita pikapuoliin koska hän ei kuitenkaan ollut mikään Schumacher tms josta tehtäisiin kamaa vielä monta vuotta kuoleman jälkeen ja kaikenlisäksi olen harkinnut Bianchikaman ostoa sen viimeiset 10kk.
No kun mä haluan sen _tietyn_, en halua mitään DIY kamaaaa.Eikös melko halvalla saa semmosta paperia johon voi tulostaa kuvan ja silittää se t-paitaan? Tartte fanipaitoja tilailla.
Eikä tartte ees silittää. Hakaneuloilla tai teipillä kiinni.Eikös melko halvalla saa semmosta paperia johon voi tulostaa kuvan ja silittää se t-paitaan? Tartte fanipaitoja tilailla.
Olisko tarkempia speksejä ja jonkinlaista hintaluokkaa heittää, missä liikutaan? Vois ainakin ajatella asiaa.Mulla olis 120 w nuppi+kaappiyhdistelmä. Peawey. En ole käyttänyt sitä aikoihin, koska tuo 100w Fenderin transucombo on sutjakka iskeä tulille jos soitattaa. Mutta olen tehnyt hiljalleen ajatustyötä että myyn Peaweyn jossain vaiheessa pois 120w kun iskee nupit kaakkoon ja polkaisee särökanavan päälle niin vaikut sulaa korviin :ahem:
Ei.Eikä tartte ees silittää. Hakaneuloilla tai teipillä kiinni.
Design-huumeista kannattaakin pysyä erossa. Mutta kun ikää karttuu, hoksaat rehellisten hankintojen kartuttavan vain riistäjäporvarin pohjatonta rahakirstua. Piratismi, se on aina hiukan kotiinpäin.DIY kamaaaa.
HuutonauranDesign-huumeista kannattaakin pysyä erossa. Mutta kun ikää karttuu, hoksaat rehellisten hankintojen kartuttavan vain riistäjäporvarin pohjatonta rahakirstua. Piratismi, se on aina hiukan kotiinpäin.
Niin minäkin, kun katson formula ykkösiä pätkivältä postimerkin kokoiselta laittomalta streamilta.Huutonauran
Tiedän tunteen. Rosbergin autokin on vain harmaa pikseli. Mutta köyhän on taisteltava eteenpäin.Niin minäkin, kun katson formula ykkösiä pätkivältä postimerkin kokoiselta laittomalta streamilta.
Hintaa ja myyntiajankohtaa en ole vielä ajatellut. Luopumisen tuska on vielä työn alla, mutta edessäOlisko tarkempia speksejä ja jonkinlaista hintaluokkaa heittää, missä liikutaan? Vois ainakin ajatella asiaa.