Asioita, jotka tekis mieli hankkia

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Porsche 911 tai Cayman. En ole vielä päättänyt että kumpi.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Jaahas, ikuisena Musse-fanina, Mustang!

Joku 60-luvun fastback olis kyllä siisti, mutta pitäisi olla täysin modernisoitu. Siltikin se olisi ns. kesäauto. Käyttöautoksi olisin hommaamassa niin pitää olla sellainen että viitsii ympäri vuoden ajaa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Porsche 911 tai Cayman. En ole vielä päättänyt että kumpi.
Pirullista toi valinnan vaikeus, jää helposti kokonaan hankkimatta ku ei osaa päättää. Mä ostaisin Rolls-Roycen mut ei se mahdu autotalliini.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Tekee mieli ostaa se uus Lamborghini joka on tehty hiilestä, se vitun kallis tosi pelkistetty hienous.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Hiilikuitukomposiitti on hieman eri asia kuin hiili.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Pirullista toi valinnan vaikeus, jää helposti kokonaan hankkimatta ku ei osaa päättää. Mä ostaisin Rolls-Roycen mut ei se mahdu autotalliini.

Onneksi ei ole autotallia rajoittamassa valintaa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Hintaa ja myyntiajankohtaa en ole vielä ajatellut. Luopumisen tuska on vielä työn alla, mutta edessä :(
Ja se oli muuten 100 W nuppi, typoa pukkas aiemmin. Kaappi kestää 400 W.


On aivan uuden veroinen vekotin. Ollut nyt mun työhuoneessa käyttämättä kolmisen vuotta. Sitä ennen se oli soittohuoneessa, käytetty joitain kymmeniä tunteja ja ei ole roudailtu minnekään sieltä.

Hakusanoilla:
"Peavey Valveking VK100" ja
"Peavey Valveking slant cabinet" löytyy speksejä, kuvia ja youtubekamaa.

Kyllähän tuo vaikuttais sellaiselta mikä sopis mun tarkoituksiin. Hinta vaan näyttäis vähän pelottavan, mitä noita googlella katselin, mutta toisaalta tuon kanssa pärjäis sitten oikeasti soittokämpällä...

Itsekään en ole varautunut hankintoihin, joten en ihan heti tänään ole hankintoja tekemässä. Tosin jo tänään saan ekan kitarakokelaan käsiini. ESP-LTD, mutta tarkempia speksejä en siitäkään tiedä.

Mutta niin, jos tässä lähikuukausien aikana olet hankkiutumassa eroon tuosta setistä, ja hinta on sopiva, niin olen kyllä kiinnostunut siitä, ellei jostain putkahda sitä ennen sopivaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Top gearissa perkele sanottiin että on pelkästä hiilestä saatana, jopa sisältä vittu. Luotan Jeremy Clarksoniin.
 
Ylös