jjv
Arschloch
Ostit Porsche-avaimenperän?Otin askeleen eteenpäin Porschen hankinnassa.
Ostit Porsche-avaimenperän?Otin askeleen eteenpäin Porschen hankinnassa.
Ostit Porsche-avaimenperän?
Ei ollut yhtään noista mainittu niissä videoissa. Kiitos!1. Allekirjoita autokauppiaan kanssa kauppasopimus
2. Anna rahaa
3. Vastaanota Porsche
Vaihe yksi käynnistymässä.1. Allekirjoita autokauppiaan kanssa kauppasopimus
2. Anna rahaa
3. Vastaanota Porsche
Mallia miten potkitaan renkaita sillä vaikutelmalla, että "onhan mulla pari uudenkarheatakin Possua tallissa, mutta muijalle varakauppakassia kattelen".Katsoin youtubesta käytettyjen Porsche:jen osto-oppaita.
Mallia miten potkitaan renkaita sillä vaikutelmalla, että "onhan mulla näitä pari uudenkarheatakin tallissa, mutta muijalle varakauppakassia kattelen".
Afrikan tähti on kyllä paljon parempi.
Kuulisin mielelläni pidemmän arvioinnin, vaikka privassa jos on liian arkaluontoista matskua. Tuo vaan tuli eilen vastaan wikipendelöidessä, kun Afrikan tähdestä oli puhetta.Afrikan tähti on kyllä paljon parempi.
Olen sen sairastunut vakavasti jo parikymmentä vuotta sitten. Luulin jo, että olen immuuni ko. kuumeelle.:thumbfh:Porsche-kuume on tarttuvaa.
Siksikin vain se 1/4-osa....:dunno:Tollasen Cayennen kun vie vuosi-/määräaikaishuoltoon, on tonni vasta käsiraha.
No ehkä mulla on se, että Afris on niin paljon tutumpi, että toi tuntui sen jälkeen halvalta kopiolta. On toi ehkä graafisesti hienompi mutta risoo mm. se, että moni reitti päättyy umpikujaan ja mä menetän aina rahani.Kuulisin mielelläni pidemmän arvioinnin, vaikka privassa jos on liian arkaluontoista matskua. Tuo vaan tuli eilen vastaan wikipendelöidessä, kun Afrikan tähdestä oli puhetta.