Örfil
Guest
Jumankekka, Zuemii suunnittelee vakiintumista koska *volvo*
Pienenä kuriositeettinä mainittakoon, etten ole kertonut yhdellekään kottaraiselle autostani mitään.Jumankekka, Zuemii suunnittelee vakiintumista koska *volvo*
Mielummin Mosse kuin Volvo. :Sitten on Mosset.
:ahem:Ja sit on vielä ne joilla on (tai kaverilla on) kerran 20 vuotta sitten autoon tullu isompi vika ja vannovat etteivät ikinä enää koske sen konsernin autoihin.
Ajatuksena oli että kun mies ja nainen lyövät hynttyyt yhteen, homma käy pieniin päin niin karikatyyrimainen hankinta on kartanovolvo :thumbup:Pienenä kuriositeettinä mainittakoon, etten ole kertonut yhdellekään kottaraiselle autostani mitään.
Ei voi ainakaan väittää huorahaavistiksi minua. Vaikka auto siihen antaisikin hyvät saumat.
Niin...Mitähän pahaa minä olen tässä kirjoitellut? Kyllähän tuota huomio kiinnittyy malleihin mistä puhetta (täällä) ollut ja sen jälkeen niitä tuntuu tulevan vastaan solkenaan.
Ei minulla ole niin mitään vastaan ko. mallia tai sitä ajavia.
Mitäpä jos kiukuttelisit ihan keskenäsi, ilman itkua tuesta?Sun pitäs olla hiljaa, kun tosimiehet puhuu autoista, eikä mistään volgista.
Nimim. Yli 40 000 km vuodessa!!!
Ei ole. Poustauksissa alkaa näkyä väsyminen mielensäpahoittajiin.Sammylla on käpy autonpenkillä. Ollut jo 30000km. Alkaa näkyä postauksissa.
No nythän Kyrö sai paremmat ajat mielensäpahoittajalle.Ei ole. Poustauksissa alkaa näkyä väsyminen mielensäpahoittajiin.
Hääparilla oli eilen hääautona Amazon. Siinä piti avata kuskin puolen ovi apparin puolelta.Volvo nyt vain sattuu olemaan harvinaisen käyttökelpoinen auto. Sukuvika.
Ei muita taka-ajatuksia.
En tajunnut?Mystistä settiä edelleen.
Mystistä settiä edelleen.