Asioita, jotka tekis mieli hankkia

burb

.
Mä voin olla basisti, mutta mulla ei oo bassoa. Rumpalikin voin olla samoilla meriiteillä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
okei, kaks kitaristia on kasassa. Mä voin hoitaa myös leadit :ahem: Mutta mistä saadaan pasisti ja rumpali & solisti? :confused:
Idolsit alkaa pian, joten sieltä tippuville voi tehdä tarjouksia. Tai no, kait niiden pitäis regata ensin tänne forumillekin, jotta olis oikeesti f1-forum bändi. Tai sitten tarjootte kisan voittajalle enämpi mainetta ja kunniaa, mitä Idolsista voi saada.

Örfil

Guest
Ainoastaan tositarkoituksella- vastaukset hyväksytään :ahem: Mulla on kämpillä hupihommina Squier basso sille 120W kaappi sekä aika kattava rumpusetti mutta wannabe muusikoita en nyt halua messiin ;) 80W laulukamatkin löytyy...

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mulla olis kanssa tollanen akustinen Kiso Suzuki .
Paljonko bädi maksaa palkanlisää jos esiintyy keikoilla Crocsit jalassa? (se vetää käsittääkseni p i k k u s e n hyvin yleisöä!)

Ei ole mitään keikkoja Big Tits baarissa luvassa eli voit työntää Crocsit hanuriin omakustannehintaan ennen keikkaa ;)

Muu pändi lupaa kattella muualle toimituksen ajan :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Toi uus Seat Ibiza näyttää ihan näppärältä peliltä.
Tiedä sitten tohtiiko tuota ostaa vaikka kehuvat että ovat laadukkaampia kuin ennen (tiettyhän aina uuden version kohdalla näin sanotaan).
Ainakin ennen Seatit ollu täynnä pikkuvikaa...

Viimeksi muokattu:

Captain Howdy

Well-known member

Ameriikoista pitäisi tilailla ja hintaakin varmaan kertyisi ihan kivasti, mutta kun mieli tekis...
Ei nyt millään pahalla, mutta onpa todella munattoman näköinen skeba...
Toki ulkonäkö ei merkkaa mitään, jos se istuu käteen, mutta silti...

Örfil

Guest
En nyt sanois noin. Katos kuinka ylös sillä voi tilutella!

burb

.
Ei nyt millään pahalla, mutta onpa todella munattoman näköinen skeba...
Toki ulkonäkö ei merkkaa mitään, jos se istuu käteen, mutta silti...
Mikä se olis sellainen munallinen skeba?
Mulla on suunnilleen tällainen:

Onko tollasen munaisuusaste kuinka korkealla? Vai mennäänkö pakksen puolelle?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Toi uus Seat Ibiza näyttää ihan näppärältä peliltä.
Tiedä sitten tohtiiko tuota ostaa vaikka kehuvat että ovat laadukkaampia kuin ennen (tiettyhän aina uuden version kohdalla näin sanotaan).
Ainakin ennen Seatit ollu täynnä pikkuvikaa...
Kävin koeajamassa Seatinkin kun vaihdoin autoa. Mieleen jäi vain se, että oli tosi edullinen koneen tehoihin nähden, kun 150-heppanen turbo maksoi alle 20 000 mutta oikeestaan muuta ei ko. autosta sitten jäänytkään mieleen. Paitsi tosi heikko varustelu.
Tolla hinnalla se on vielä täysin neekerivarusteilla. Edes radiota ei ole.

Örfil

Guest
Olis kiva jos ton :nope: hymiön sais nyökkäämään näin :ahem: päin.

Saisko sellaisen hankittua?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kävin koeajamassa Seatinkin kun vaihdoin autoa. Mieleen jäi vain se, että oli tosi edullinen koneen tehoihin nähden, kun 150-heppanen turbo maksoi alle 20 000 mutta oikeestaan muuta ei ko. autosta sitten jäänytkään mieleen. Paitsi tosi heikko varustelu.
Tolla hinnalla se on vielä täysin neekerivarusteilla. Edes radiota ei ole.
Juu no toi tämän hetkinen Ibiza ei lämmitä lain.
Perusvarusteilla ei juuri merkitystä, lisävarustelistaan kun noissa pikkuautoissa tulis aikalailla rukseja jos sellaiseen päätyy.

Örfil

Guest
Mulla on kiikunkaakun että vaihdanko auton vai en. Kilsat alkaa olla bensa-auton tasoa ja silloin olis turpoahdettu pensapeli kiinnostava vaihtoehto.

Ja nimenomaan tää Seat, koska sen teho-painosuhde on niin sikahyvä :ahem: Noita stereoita voi sitten ostaa jälkikäteen...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mulla on kiikunkaakun että vaihdanko auton vai en. Kilsat alkaa olla bensa-auton tasoa ja silloin olis turpoahdettu pensapeli kiinnostava vaihtoehto.

Ja nimenomaan tää Seat, koska sen teho-painosuhde on niin sikahyvä :ahem: Noita stereoita voi sitten ostaa jälkikäteen...
Seatti kyllä lähti kuin hauki rannasta. :ahem: Tosi mahtava kiihtyvyys. Autoksi. ;)

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jaha, Lamborghini tekisi mieli hankkia.
Jos kokoluokka on 15,4" laajakuva, niin pari muuta vaihtoehtoa lienee nämä:

HP 8510w

Sony VGN-FZ31Z

Hintaeroa tonnin verran läppärin itsensä hinnassa, mutta tuon Sonyyn tarttis hankkia parempi perusakku (ovh 300e Suomessa ja lienee ulkomaillakin hinnakkaita) ja jokaiseen ilmeisesti joku telakka.

Tässäpä erot:

Sony, 1280x800, Vista Home Premium, T8300 (2,4GHz), muistia 4M/ kovalevyä 300G, Nvidia GeForce 8600/256M muistilla, vain 10/100 Mbps lan, 115 minuutin akkukesto

ASUS: 1680x1050, Vista Ultimate, T9300 (2,5GHz, Penryn), 4/250, GF 9500/512, 10/100/1000 lan, ei tietoa akkukestosta

HP: 1920x1200, XP Pro+Vista Bisness, T9500 (2,6GHz, Penryn), 2/200, ATI Fire GL V5600, <240min

Kaikissa pitäis olla kirjoittava BD -asema, firewire, hdmi ja n-standardin Wlan (eli max 108Mbps yhdellä antennilla). Sinänsä hassua, että tossa Sonyssä on siis nopeampi langaton yhteys (ainakin teoriassa) kuin tavallinen verkkopiuhan kautta saatava yhteys...