Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Örfil

Guest
Seatti kyllä lähti kuin hauki rannasta. :ahem: Tosi mahtava kiihtyvyys. Autoksi. ;)
Mulle riittää että lähtee kuin kuoriämpäri ;) Ja tosta 150 hv turposta saa 190 hv irti lastuttamalla :cool: Ja lastutuspaja on ihan tässä kulmilla!

Tarttee kattoo josko löis säästöt uuteen autoon vai vieläkö malttais pari vuotta ton TDI:n kanssa...se kun periaatteessa tarttis ajaa nyt loppuun saakka. Mittarissa "vasta" 246 000 km.

Mutta olen päättänyt että ostan elämässäni yhden uuden auton (tyhmä sijoitus) ja seuraava on sellainen. Toisaalta jos elän kovin vanhaksi, voi tuo muuttua kahdeksikin ;) Skoottereita ei lasketa...

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ei nyt millään pahalla, mutta onpa todella munattoman näköinen skeba...
Toki ulkonäkö ei merkkaa mitään, jos se istuu käteen, mutta silti...
Ihan kivannäköinen mun mielestä, ei ihan perushevikeppi mutta ei liian erikoinenkaan. Soittotatsilla mä tietty silti enemmän olisin tuota ostosta itselleni perustelemassa, kuulemma pitäisi olla aika kivasti soiva peli.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mikä se olis sellainen munallinen skeba?
Mulla on suunnilleen tällainen:

Onko tollasen munaisuusaste kuinka korkealla? Vai mennäänkö pakksen puolelle?
Kyllä ton munaisuusaste varmaan aika korkealla on, mutta mahtaneeko yltää yhtä korkealle tämän kanssa:

Mangelo

Well-known member
Kävin koeajamassa Seatinkin kun vaihdoin autoa. Mieleen jäi vain se, että oli tosi edullinen koneen tehoihin nähden, kun 150-heppanen turbo maksoi alle 20 000 mutta oikeestaan muuta ei ko. autosta sitten jäänytkään mieleen. Paitsi tosi heikko varustelu.
Tolla hinnalla se on vielä täysin neekerivarusteilla. Edes radiota ei ole.
Mikähän vika niissä turboseateissa on, kun kaupungissa ovat aina jarruna edessä. Ratissa joku hihittävä nulikka ja kaveri kyydissä. Monikaistaisilla teillä sitten menevät kaikista ohi.

Tommonen mielikuva jäänyt kyseisestä automallista. Onneks niitä ei ole paljon.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onko koko bändin idis yhden kalasnikovin varassa? Sinänsä hauska viritys, seuraavaksi ehkä talikosta skeba :thumbup:
Se ei oo bändin kotisivu. Olen käsittänyt, että bändin idis on soittaa nopeaa suomalaista doomia venäjäksi laulettuna.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Christian Louboutinen kengät.

Nyt on ihan sellanen PAKKO SAADA olo :frank: Mitäköhän herra L. tykkäis, jos veisin sen kengät...

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jura olis kiva.

Kieltämättä kivan näköinen, mutta mikä se oikein on? Leivänpaahdin? Kitaravahvistin?

edit. piruvie, tuossahan tuo kuvan linkissä näkyy lukevankin että "toaster", toinen arvaus meni siis oikein, hyvä minä!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kieltämättä kivan näköinen, mutta mikä se oikein on? Leivänpaahdin? Kitaravahvistin?

edit. piruvie, tuossahan tuo kuvan linkissä näkyy lukevankin että "toaster", toinen arvaus meni siis oikein, hyvä minä!
:eek::eek::eek:
Mä katselin vaan että Jura-merkkinen joten oletin ilman muuta että tää ois joku uus malli espressokeittimestä. :D