markoj
Custom User
Tarvinkohan mä tommosta?Jos sattuu tekemään mieli hankkia Partition Manager 9.5 ilmaiseksi, niin olkaa hyvä.
Tarvinkohan mä tommosta?Jos sattuu tekemään mieli hankkia Partition Manager 9.5 ilmaiseksi, niin olkaa hyvä.
Jos sun partitiot kaipaa managerointia, niin ehkä siinä tapauksessa.Tarvinkohan mä tommosta?
Oon pärjänny noilla muilla vehkeillä tähän asti. Onko tossa jotain erityisominaisuuksia poislukien normaalit osioiden koon muutokset ym.?Jos sun partitiot kaipaa managerointia, niin ehkä siinä tapauksessa.
Kattelin vähä tuolta intternetistä ja päädyin passaamaan sinänsä hyvän tarjouksen.Oon pärjänny noilla muilla vehkeillä tähän asti. Onko tossa jotain erityisominaisuuksia poislukien normaalit osioiden koon muutokset ym.?
No käy huomenna kattomassa, mitä siellä olis silloin tarjolla.Kattelin vähä tuolta intternetistä ja päädyin passaamaan sinänsä hyvän tarjouksen.
Juu, kiitti linkistä, kun en tommosesta ollu kuullukkaan. Pitää käydä kyttäämässä aika ajoin.No käy huomenna kattomassa, mitä siellä olis silloin tarjolla.
Mukavankokoinen herätyskello. Olis varmaan kiva herätä tuon kumahduksiin korvan juurella. Muistuu mieleen eräs Saksan reissu. Hotellin (schrenkhof muistaakseni) vieressä oli joku kellotapuli ja sehän soitti jostain aamuseiskasta iltayhteentoista vartin välein aika järkyttävän kovaa. Olin saada sydärin just kun olin päässyt huoneeseen, avannut ikkunan ja päässyt elbaamaan vuoteelle, niin vierestä alkoi kuulua hillitön kolina (kun kello oli jotain 7 illlalla). :korvatulppahymiö:Kämppä Brooklynista.
Oisko tommonen PPTminimizer kiva?No käy huomenna kattomassa, mitä siellä olis silloin tarjolla.
Kelpais mullekkin, hyvin aktiivisena LFS-kuljettajana..Veikkaan, että tältä forumilta löytyy jokunen zipale heitä, joiden tekis mieli hankkia tämmöinen :eek!::eek!::eek!::eek!:
Jää kyllä normaalit pleikkari-ratti-viritelmät aikalailla jalkoihin
Sitäpaitti olishan tommonen komee keskellä olkkaria!
Se on köyhiä varten. Sellaisia varten, joilla ei ole riittävästi kovalevytilaa!Oisko tommonen PPTminimizer kiva?
Toissapäivänä olisi ollut LetKu Soft Raper tarjolla ihan ilmatteeksi.Juu, kiitti linkistä, kun en tommosesta ollu kuullukkaan. Pitää käydä kyttäämässä aika ajoin.
Minä myin omani (vähän tuoreempi kuin tuo) viimeisellä viikolla ennen vakuutusmuutosta. Sain bonukset siirrettyä Vespasta toiseen autoon. Kaupunkipelinä aivan huippu :ahem:Päätin just ottaa projektiksi hakkia classikon:
Vespa 1960-luvulta. Mielellään hyväkuntoinen ja museorekisteröity (kulut 30,-/kesä)
Eiks sulla jo ole?:thumbfh:4 SportPro tv-kanava.
Eipä ole, en käy maksamaan 29,95 euroa / kkk tuosta lystistä. :thumbfh:Eiks sulla jo ole?:thumbfh:
Ihmemies, ei ole Vippi-oikeuksia tänne eikä SportProota...:nope::nope::nope:
Urheilupaketti Plus-TV:llä kortteineen 22,80€. Saisit samalla MAXin ja Eurosportin.Eipä ole, en käy maksamaan 29,95 euroa / kkk tuosta lystistä. :thumbfh: