Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Knoukka

Well-known member
Tuoresuolattua ja punalihaista pillua. Mieluusti notkeassa varressa.

markoj

Custom User
Jos sun partitiot kaipaa managerointia, niin ehkä siinä tapauksessa.
Oon pärjänny noilla muilla vehkeillä tähän asti. Onko tossa jotain erityisominaisuuksia poislukien normaalit osioiden koon muutokset ym.?

markoj

Custom User
Oon pärjänny noilla muilla vehkeillä tähän asti. Onko tossa jotain erityisominaisuuksia poislukien normaalit osioiden koon muutokset ym.?
Kattelin vähä tuolta intternetistä ja päädyin passaamaan sinänsä hyvän tarjouksen.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mukavankokoinen herätyskello. Olis varmaan kiva herätä tuon kumahduksiin korvan juurella. Muistuu mieleen eräs Saksan reissu. Hotellin (schrenkhof muistaakseni) vieressä oli joku kellotapuli ja sehän soitti jostain aamuseiskasta iltayhteentoista vartin välein aika järkyttävän kovaa. Olin saada sydärin just kun olin päässyt huoneeseen, avannut ikkunan ja päässyt elbaamaan vuoteelle, niin vierestä alkoi kuulua hillitön kolina (kun kello oli jotain 7 illlalla). :korvatulppahymiö:

Lugera

Well-known member
Veikkaan, että tältä forumilta löytyy jokunen zipale heitä, joiden tekis mieli hankkia tämmöinen :eek!::eek!::eek!::eek!:

Jää kyllä normaalit pleikkari-ratti-viritelmät aikalailla jalkoihin :eek:

Sitäpaitti olishan tommonen komee keskellä olkkaria!
Kelpais mullekkin, hyvin aktiivisena LFS-kuljettajana..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Päätin just ottaa projektiksi hakkia classikon:
Vespa 1960-luvulta. Mielellään hyväkuntoinen ja museorekisteröity (kulut 30,-/kesä)

Minä myin omani (vähän tuoreempi kuin tuo) viimeisellä viikolla ennen vakuutusmuutosta. Sain bonukset siirrettyä Vespasta toiseen autoon. Kaupunkipelinä aivan huippu :ahem: