Makkonen
Guest
JUSSI!?!Sähkökitara.
Akustista pitkästä aikaa rämpyteltyä tekisi mieli kokeilla sähköskittaa.
Suositteluja otetaan vastaan ensimmäisen kitaran (ja vahvarin yms. sälän) hankintaan.
JUSSI!?!Sähkökitara.
Akustista pitkästä aikaa rämpyteltyä tekisi mieli kokeilla sähköskittaa.
Suositteluja otetaan vastaan ensimmäisen kitaran (ja vahvarin yms. sälän) hankintaan.
Eiku mielummin vaikka Fenderin Stratocaster.JUSSI!?!
Nyt alkaa pitkä ja syvällinen keskustelu: aloitetaan ihan perusteista.JUSSI!?!
Ajatuksena soolokitarointia, tyylisuunta mahdollisesti blues/soft rock.Nyt alkaa pitkä ja syvällinen keskustelu: aloitetaan ihan perusteista.
Autan mielelläni ja varmaan löydetään lopuksi oikeat kamat. Olen näitä rundeja tehnyt useamman. Focus on: tarttee löytää sopiva kitara ja vahvistin.
- mikä on musiikkityyli(t), joita haluat soitella?
- oletko komppi- vai soolokitaristi? Vai kumpaakin?
- aiotko äänittää soittoasi?
-> jos aiot, sitten mennään taas aivan uusille urille...
Back to basics: Helpoin on tuo kitara, vaikein vahvistin. Kitara on helppo kokeilla ja se mikä tuntuu näppeihin hyvältä = sun kitara. Mikitys jne tietty vaikuttaa asioihin eli countrymies telecasteristi vs. Steve Vai tarttee hieman erilaisen skeban ja mikit per skeba. Mulla on ittelläni neljä sähkistä, jokainen on erilainen ja kaikissa vielä eri vireet. Siihen päälle pari akustista ja yks basso. Ylärajaa ei tule koskaan vastaan
Aloitellaan nyt noista parista ekasta kyssäristä. Haarukoidaan ekaks skitta (onko budjettia?) ja jatketaan sitten siitä. Autan toki mielelläni ja täällä on ihan asiantuntijoitakin kyllä tähän! Minä olen vain hyvä amatööri.
Vilen?Sulho.
Eikös se olisi Vilhen?Vilen?
Täältä saa tulla hakeen :ahem:Sulho.
Meidän invisible kaveri lienee toista mieltä.Täältä saa tulla hakeen :ahem:
Tarvinko mä sellaista?Mutta se pitäis olla?
:frank: Mistä?Täältä saa tulla hakeen :ahem:
Mulla olis pari poikaa ilman eukkoa. Myötäjäiset olis hyvät. Appiukko on kyllä aika mulkku ja niuho.Sulho.
Ei siis enää sakkolihaa! :ahem:Mulla olis pari poikaa ilman eukkoa. Myötäjäiset olis hyvät. Appiukko on kyllä aika mulkku ja niuho.
Onko sulhon iällä väliä? Noi olis 17-20v.