Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Uudet lasit ja piilarit. Tosin kohta ne eivät ole pelkästään hankintalistalla vaan hankittuina. :ahem:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
No ensinnäkään laserprinttereissä ei käytetä mustetta. Muste on neste, jossa on väriä. Laserprinttereissä käytetään värijauhetta, eikä nestettä.
No joo, tuota muste- etuliitettä tuossa lähinnä olin hämmästelevinäni. Muut kun puhuivat aiemmin värikasetista.

markoj

Custom User
Mulla tulee joskus hieman nesteisiä tulosteita. Lähinnä ajoittuu viikonloppuihin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Toimiva SportsTracker Nokia E70:eitsenkymppiseen. Toi Beta ei enää näemmä ota yhteyksiä mihinkään...

Harmi vaan, että ton betan jälkeen yksikään (tai ainakaan nykyinen) versio ei enää ole yhteensopiva E70:n kanssa...

Kumpa sais sen älyhupelimen takas huollosta. Osaankohan mä ilman sitä töihin huomenna?!? ;)

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Meillä on kaikki kuvat vuodesta 1995 vuoteen 2003 otettu diakuvina. Kertokaas joku halpa, hyvä ja nopeasti skannaava diaskanneri.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tätä tuossa illalla jo katselin, mut liekö enää tuolla edes myynnissä, ja mikä lie laitteen laatu. Verkkokauppa.comissa sama laite maksaa kympin enemmän. Tuollainen tmoi:n linkkaama tasoskanneri diakannella mulla jo on, mut se on liian hidas satojen tai tuhansien kuvien skannaamiseen.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Taidan tyytyä skannaamaan tuolla HP:lla, kunhan nyt vielä löytäisin diakannen ja -kehikon jostain...

En oikeastaan tarvitse digikameraa, kun vanhakin (Panasonicin pokkari) on ihan hyvä, mutta silti Canonin EOS 600D on alkanut himottamaan. Aika täydellinen paketti. Kameran videokuvakin näyttää hämmästyttävän hyvältä hämärissäkin olosuhteissa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Taidan tyytyä skannaamaan tuolla HP:lla, kunhan nyt vielä löytäisin diakannen ja -kehikon jostain...

En oikeastaan tarvitse digikameraa, kun vanhakin (Panasonicin pokkari) on ihan hyvä, mutta silti Canonin EOS 600D on alkanut himottamaan. Aika täydellinen paketti. Kameran videokuvakin näyttää hämmästyttävän hyvältä hämärissäkin olosuhteissa.
Ei näyttäis Dpreview:n syväkoeajonkaan perusteella olevan sysipaska laitos.