Dompparilla on varmaan tuohon joku kommentti.![]()
Nyt äkkiä kommentteja notta kannattaako? Tosin Melbourneksi ei kyllä ehdi (eikä tarviskaan, kun olen itsekin TV:n ulottumattomissa) mutta jos tänään tilaa niin varmuudella ehtis Sepangiin mennessä.
Dompparilla on varmaan tuohon joku kommentti.![]()
Nyt äkkiä kommentteja notta kannattaako? Tosin Melbourneksi ei kyllä ehdi (eikä tarviskaan, kun olen itsekin TV:n ulottumattomissa) mutta jos tänään tilaa niin varmuudella ehtis Sepangiin mennessä.
Konsepti on hyvä, mutta tekniikka ei aina futaa ihan täysillä. En tiedä miten se Soneran vastaavaa sitten pelaa. Lue netistä tai jostain tai vertaa tai VEDÄ ITTES JOHONKIN PULKKAAN MÖLLÖTTÄMÄÄN HEIHOU JJOOKAAA KIII!!!![]()
Itellä ollut kohta 2v, palvelusta yleisesti:![]()
Jos vaan sun ADSL:n kaistat riittää, niin kyllä varmasti kannattaa. Ittellä ei riittänyt ja jouduin perumaan koko show'n.![]()
Ittellä on kaapeliyhtiön kovalevyllinen digiboxi, tallennus sisi ei tapahdu serverille, mutta saivat jokin aika sitten väännettyä apsin (onnistuu toki suoraan netinkin kautta), jonka avulla voit ohjelmoida tuon boxin mistä käsion tahansa. Ei paskempi, kerran jopa tullu tarpeen.Tallenteiden ohjelmointi missä vain
Tuosta taasen tuli mieleen, että ADSL:ääkin käytävä järjestelmä täällä olis tarjolla, mutta sen mitä olen kuullut, ei kuvanlaatu pärjää alkuunkaan kaapeli-tv:n systeemille ja televisiota katsellessa tuppaa nettiliittymän nopeus tipahtamaan radikaalisti, kun loppuu kaistanleveys.Jos vaan sun ADSL:n kaistat riittää, niin kyllä varmasti kannattaa. Ittellä ei riittänyt ja jouduin perumaan koko show'n.
Juu, tosin tuossakin ratkaisussa sen boksin pitää olla verkkovirrassa kun olet vaikka Floridassa ostamassa videokameraa. Elisan ratkaisussa tuo boksi on "tyhmä" ja kovalevy on jossain Elisan serveritilassa ja teet ne ohjelmoinnit sinne. Ei tartte siis jättää digiboksia päälle.Ittellä on kaapeliyhtiön kovalevyllinen digiboxi, tallennus sisi ei tapahdu serverille, mutta saivat jokin aika sitten väännettyä apsin (onnistuu toki suoraan netinkin kautta), jonka avulla voit ohjelmoida tuon boxin mistä käsion tahansa. Ei paskempi, kerran jopa tullu tarpeen.
Toki, tosin mulla on tuo laite aina päällä. Tuo mun Philipsin boxi vaan kuluttaa niin helvetisti sähköä standbyssäkin, että hirvittää :nope: Sen vois käydä vaihtamassa uudempaan Ciscon boxiin, joka on kuuemma säästeliäämpi, mutta en ole jaksanut vaivautua. Menis tietysti myös samalla sitten ne kaikki filkat, jotka lojuvat siellä kovalevyllä (osa niistä jo vuosia) ja joita en ole vieläkään jaksanut katsoa (ja arvatenkaan en koskaan tule katsomaankaan)Juu, tosin tuossakin ratkaisussa sen boksin pitää olla verkkovirrassa kun olet vaikka Floridassa ostamassa videokameraa. Elisan ratkaisussa tuo boksi on "tyhmä" ja kovalevy on jossain Elisan serveritilassa ja teet ne ohjelmoinnit sinne. Ei tartte siis jättää digiboksia päälle.
Juu, selkeä puute tuo on. Onneksi Elisalla on huomattu tuon puuttumisen aiheuttama ongelma ja ryhdytty hommiin. Viihteen nettifoorumille on Elisan edustaja kirjoittanut viestin:Toki, tosin mulla on tuo laite aina päällä. Tuo mun Philipsin boxi vaan kuluttaa niin helvetisti sähköä standbyssäkin, että hirvittää :nope: Sen vois käydä vaihtamassa uudempaan Ciscon boxiin, joka on kuuemma säästeliäämpi, mutta en ole jaksanut vaivautua. Menis tietysti myös samalla sitten ne kaikki filkat, jotka lojuvat siellä kovalevyllä (osa niistä jo vuosia) ja joita en ole vieläkään jaksanut katsoa (ja arvatenkaan en koskaan tule katsomaankaan)
Ehkä suurin etu tuohon sun mainitsemaasi Elisan systeemiin verrattuna on se, että voit ryhtyä katselemaan ohjelmaa samantien, siis periaatteessa vaikka muutaman sekunnin kuluttua tallennuksen alkuhetkestä.
18.11.2009.Tämä ominaisuus on tiedostettu puuttuvaksi ja on työn alla, samalla valmistunee myös aikaan perustuva tallentaminen. Tarkkaa aikaa milloin nämä on valmiita emme uskalla vielä luvata.
Aikaan perustuvan tallennuksen puute on melkein jo NO-GO-ominaisuus :dunno:Juu, selkeä puute tuo on. Onneksi Elisalla on huomattu tuon puuttumisen aiheuttama ongelma ja ryhdytty hommiin. Viihteen nettifoorumille on Elisan edustaja kirjoittanut viestin:
18.11.2009.
(12 viesti täällä.)
Vielä ei ole valmista![]()
Mulla on tuo Elisa Viihde nettisurffailukäytössä.![]()
Yhden tuollaisen ostanut, työkaverille työsuhdeautoksi. Juurikin tuo 200 heppainen bensaturpo manuaalilootalla.Tuossa koirakävelylenkillä bongasin naapurista kivan auton. Pitkään sitä etsin ja tänään sen löysin, kun nurkilla on pyörinyt. Pirun nätti auto.
1.6 turbo 200 hv olis tiukin kone, mutta jatkoviritystietoja ei löydy ihan ensi hakemalla.
Tuo on kuin nykyinen TT mutta varmaankin jokusella herkulla terästetty, ranskalainen kun on!
Vois olla kiva peli?
Varmaan ihan ok. Ranskis kopio TT:ks...Yhden tuollaisen ostanut, työkaverille työsuhdeautoksi. Juurikin tuo 200 heppainen bensaturpo manuaalilootalla.
Sen mitä sillä pari kertaa ajanut niin ei ole herättänyt minkäänlaisia ostohaluja.
Eli sun siis tekis mieli hankkia uudet pirellit?Vähän alko uudet Pirellit autoon himottamaan, kun vanhat renkaat on aika sileessä kunnossa.
Ei. Sitä himottaa uudeet pirellit.Eli sun siis tekis mieli hankkia uudet pirellit?