henrizio
väärinkäyttäjä
- Liittynyt
- 21.4.2007
- Viestit
- 2217
En missään nimessä halua Tilke-ratoja, vaikka on silläkin pari kelvollista. Briteistä ja Pohjois-Amerikasta löytyy paljon hyviä ja haastavia kilparatoja.
Tuolta kartoituslistalta kelpaisi Brands Hatch, Donington, Hungaroring, Jerez, Interlagos, Magny-Cours, Montecarlo, Portimao, Suzuka, Watkins Glen ja Zandvoort.
Em. radat menee kaikki Le Mansin edelle. Samoin Bathurstissa on pituuteen nähden liikaa suoraa. Laguna Secassa ohittaminen on lähes mahdotonta moottoripyörilläkin, vaikka muuten onkin ihan hieno rata.
Nordschleifen suosion ymmärrän, varsinkin kun sitä ei löydy skannattuna mistään muualta.
A1 Ring/Red Bull Ring olisi hyvä jos tekisivät samalla Österreichringin. Monzasta on jo 66-versio. Silverstonesta ja Spasta on tulossa vanhat versiot. Valitettavasti nämä vanhat versiot eivät ole heidän työskentelylistan kärkipäässä.
Vastaavassa autokartoituksessa eivät menestyneet klassiset kilpa-autot, vaan paljon ääniä sai mm. Nissan Silvia, koska siitä saa hienon drifterin...
Tuolta kartoituslistalta kelpaisi Brands Hatch, Donington, Hungaroring, Jerez, Interlagos, Magny-Cours, Montecarlo, Portimao, Suzuka, Watkins Glen ja Zandvoort.
Em. radat menee kaikki Le Mansin edelle. Samoin Bathurstissa on pituuteen nähden liikaa suoraa. Laguna Secassa ohittaminen on lähes mahdotonta moottoripyörilläkin, vaikka muuten onkin ihan hieno rata.
Nordschleifen suosion ymmärrän, varsinkin kun sitä ei löydy skannattuna mistään muualta.
A1 Ring/Red Bull Ring olisi hyvä jos tekisivät samalla Österreichringin. Monzasta on jo 66-versio. Silverstonesta ja Spasta on tulossa vanhat versiot. Valitettavasti nämä vanhat versiot eivät ole heidän työskentelylistan kärkipäässä.
Vastaavassa autokartoituksessa eivät menestyneet klassiset kilpa-autot, vaan paljon ääniä sai mm. Nissan Silvia, koska siitä saa hienon drifterin...