Assetto Corsa

Jabsu

Hirvimettällä
En tykänny 312T Ferrarista näillä sanoin...

Kyllä Lotus Exos T125 S1 on edelleen ylivoimainen ykkönen mulle nopeuden vuoksi tässä pelissä.

Viimeksi muokattu:

henrizio

väärinkäyttäjä
Kyllä Lotus Exos T125 S1 on edelleen ylivoimainen ykkönen mulle nopeuden vuoksi tässä pelissä.
Itse tykkään siitä vakio T125:stä enemmän.

Tuo Ferrari 312T tuntuu yhdeltä parhaista autoista tähän asti. Aina tulee hymy huulille kun paiskoo ajan hengen mukaisia luisuja. :thumbup:

Viime aikojen päivityksistä pitää vielä mainita Pagani Huayra. Ihan mieletön laite ajaa. :thumbup:

Jabsu

Hirvimettällä
Itse tykkään siitä vakio T125:stä enemmän.
Täytyy kyllä myöntää etten edes ole kokeillut tuota miedompaa versioita, koska siinä on vähemmän tehoja.

Tuo Ferrari 312T tuntuu yhdeltä parhaista autoista tähän asti. Aina tulee hymy huulille kun paiskoo ajan hengen mukaisia luisuja. :thumbup:
Eihän se edes luisu minnekkään, ainoastaan, jos laittaa pientä vaihdetta liian aikaisin niin lähtee perä irti. Pelkästään puskee mutkissa ja perää ei menaa saada edes kaasulla luisuun.

Edit: kyllä se luisuu sittenkin, olin edellisellä kerralla säätänyt sen niin ettei luisu, mutta toi "luisutyyli" on nopeampi. Ja autokin on heti hauskempi ajaa.

Viimeksi muokattu:

Jabsu

Hirvimettällä
Viivästyy moninpeli hieman. Jotain ongelmaa tullut yksinpeliin uudella päivityksellä.

Jabsu

Hirvimettällä
Nyt tullut päivitys missä on nettipeli.

Edson

Well-known member
Yhden kisan kävin 312T:lla ajamassa ja homma pelitti ihan hyvin lukuunottamatta muutamaa idioottia jotka syöksyivät ensimmäisessä mutkassa sisälle ilman jarruja. Paljon tekemistähän tuossa on, että saavat homman kunnolla hiottua kuntoon. Kivempaa se kuitenkin on ajella ihmisiä vastaan, kuin konetta.

Anaatti

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Multiplayer on juuri niin hyvä kuin peliseura. Viikonlopun aikana tuli koettua molemmat ääripäät. Äärettömän jännittävästä ja tiukasta 25 kierroksen GT kisasta, romurallikisaan jarruttomien ja pelittömien idioottien kanssa. Online-tila on kuitenki teknisesti jo tässä vaiheessa todella hyvässä kunnossa, joten homma näyttää erittäin lupaavalta.

Jabsu

Hirvimettällä
Ajelen pelkästään formuloilla ja joitan hyviä vastustajia on ollut onlinessa. Harmi vaan, että valtaosa pelaajista ovat liian hitaita tai tekevät virheitä.

henrizio

väärinkäyttäjä
Tänään tuli taas nippu päivityksiä joka osa-alueelle.

Itse odotin paljon pahempaa noista public-kisoista. Ehkä mulla on ollut vaan parempi tuuri kun en ole ekan MP-viikon jälkeen nähnyt vastakarvaan ajavia. Viimeisimmän päivityksen myötä tämän ei edes pitäisi olla mahdollista.

Valitettavan paljon servereistä on GT-autoille. Itse en niistä oikeen välitä. Samaten tuota jatkuvasti päivittyvää modi-Nordschleifea on enemmän kuin riittävästi.

Mitä pelaajien keskimääräiseen tasoon tulee, niin se on noin kun Jabsu sanoi. Välillä saa jonkinlaista kisaa kun on useampi auto valittavana ja ottaa niistä hitaimman. :rolleyes:

Jabsu

Hirvimettällä
Valitettavan paljon servereistä on GT-autoille. Itse en niistä oikeen välitä. Samaten tuota jatkuvasti päivittyvää modi-Nordschleifea on enemmän kuin riittävästi.
Jos valitsee tyhjän serverin haluamallaan autolla ja radalla, niin kyllä sinne useimmiten pelaajia lisää tulee.

Jabsu

Hirvimettällä
Löytyykö tälle pelaajia, jos pistäis nettipeliä pystyyn? Nykyään jo paljon modiratoja peliin. F1 2014 -kauden autoista tulleet Mersu ja Ferrari, loputkin tallit ovat tulossa. Virallinen pelin kehittajä julkaissut Lotus 98T:n. Mukavia ovat ajaa 2014 F1:set ja tuo vanha Lotus.

Viimeksi muokattu:

henrizio

väärinkäyttäjä
Voin tulla mukaan jos joku järjestää. Tämän ketjun aktiivisuudesta päätellen vähän epäilen suurta menestystä.

Lotus T98 meni itsellä heti listan kärkeen parhaista autoista.

Nuo tämän kauden modifykköset sen sijaan aikamoista kuraa alkuperäisiin autoihin verrattuna. Ihan ok modelit, mutta fysiikat on aika pielessä. Noh eipä niitä vielä olekkaan kuin kaksi autoa ja kehitystyö on todella alussa.

http://www.trellet.net/ Trellet järjestää kisoja tällekkin pelille. Vielä ei ole sarjaa, mutta yksittäisiä kisoja. Seuraava on 28.8

Jabsu

Hirvimettällä
Nuo tämän kauden modifykköset sen sijaan aikamoista kuraa alkuperäisiin autoihin verrattuna. Ihan ok modelit, mutta fysiikat on aika pielessä. Noh eipä niitä vielä olekkaan kuin kaksi autoa ja kehitystyö on todella alussa.
Mikä mielestäsi on fysiikoissa pielessä ?

henrizio

väärinkäyttäjä
Autot on liian jäykköjä, josta seuraa olematon mekaaninen pito. Jos katsoo onboardeja tältä kaudelta niin ei vastaava kaasun käyttö ole mitenkään mahdollinen. Jopa sateella oikeissa autoissa on enemmän pitoa. Moottorien tehokäyrät on sellaisia, että autot sutii paikallaan 5. vaihteella. 4. vaihdetta pienempää ei oikeastaan kannata käyttää kun auto vaan sutii koko ajan. Näistä puuttuu täysin se dynaaminen tuntuma mikä pelin omissa autoissa ja joissain modiautoissa on.

Jabsu

Hirvimettällä
Minusta niissä taas on hivittävän hyvä pito ja tuntuma, ehkä et ole ajanut nilllä tarpeeksi ja löytänyt punaista lankaa. On totta, että sutivat herkästi, jos ei vielä ole oppinut sopivaa kaasun käyttöä, johtuu moottorin kovasta väännöstä. Autoissa ahdot ovat heti kaasua painettaessa tapissa niin kyllähän se silloin sutii. Oikein säädettynä niillä kyllä pystyy mutkista lähdettäessä laittamaan tallan pohjaan sutimatta. Todellisuudessa moottorikartoilla estetään sutiminen, esimerkiksi leputtamalla sylinterejä. En tiedä onko vastavaa edes mahdollista touteuttaa peliin, ainakin se vaatisi jatkuvaa säätämistä.