Itse tykkään siitä vakio T125:stä enemmän.Kyllä Lotus Exos T125 S1 on edelleen ylivoimainen ykkönen mulle nopeuden vuoksi tässä pelissä.
Täytyy kyllä myöntää etten edes ole kokeillut tuota miedompaa versioita, koska siinä on vähemmän tehoja.Itse tykkään siitä vakio T125:stä enemmän.
Eihän se edes luisu minnekkään, ainoastaan, jos laittaa pientä vaihdetta liian aikaisin niin lähtee perä irti. Pelkästään puskee mutkissa ja perää ei menaa saada edes kaasulla luisuun.Tuo Ferrari 312T tuntuu yhdeltä parhaista autoista tähän asti. Aina tulee hymy huulille kun paiskoo ajan hengen mukaisia luisuja. :thumbup:
Eiköhän pistetä pienet kisat pystyyn forumi-porukalla
Tai ajavat mutkissa konttiin tai muuten vaan yrittävät kiilata radalta ulos vaikka keskellä suoraa...Harmi vaan, että valtaosa pelaajista ovat liian hitaita tai tekevät virheitä.
Jos valitsee tyhjän serverin haluamallaan autolla ja radalla, niin kyllä sinne useimmiten pelaajia lisää tulee.Valitettavan paljon servereistä on GT-autoille. Itse en niistä oikeen välitä. Samaten tuota jatkuvasti päivittyvää modi-Nordschleifea on enemmän kuin riittävästi.
Ostettu silloin, nyt naminami-kokemuksia.Nyt sais Steamin alennuksesta halvalla tämän loistopelin hintaan 17,49€
http://store.steampowered.com/app/244210/
Mikä mielestäsi on fysiikoissa pielessä ?Nuo tämän kauden modifykköset sen sijaan aikamoista kuraa alkuperäisiin autoihin verrattuna. Ihan ok modelit, mutta fysiikat on aika pielessä. Noh eipä niitä vielä olekkaan kuin kaksi autoa ja kehitystyö on todella alussa.