miksu
Well-known member
Taitaa olla Ferrarilla aika pitkä palaveri, kun ei olla saatu lausuntoja vieläkään...
Eipä tuo nyt nimestä ole kiinni. Lewisin penaltit muuten ovat pääsääntöisesti tulleet kaikesta muusta kuin tiukasta kilpailusta. Ja osa tilanteista taas on kummasti mennyt läpi sormien. Mutta muuten ei tarvita kuin pieni törmäys kaksintaistelussa, niin rangaistuksia satelee.Niille jotka meuhkaa vettelin rangaistuksesta:
Miettikääpä Hamilton Vettelin tilalle samaan kolariin, kuinka moni huutelis täällä jos ei ois annettu rangaistusta? Veikkaan että 95% foorumilaisista
Voisko tosta saada rangaistuksen FIA:lta?Taitaa olla Ferrarilla aika pitkä palaveri, kun ei olla saatu lausuntoja vieläkään...
Ferrarin Kimi Räikköselle Australia oli todellinen tuskien taival. Vaikka aika-ajossa vielä jotenkuten siedettävä ratakierros syntyikin, itse kilpailu päättyi suomalaisen osalta nolosti kesken.Taitaa olla Ferrarilla aika pitkä palaveri, kun ei olla saatu lausuntoja vieläkään...
kiitti!Ferrarin Kimi Räikköselle Australia oli todellinen tuskien taival...
Kalustohan näyttää kokonaisuudessaan erittäin tasaiselta. Milloinkahan on aika-ajojen kahdessa ensimmäisessä osiossa ollut noin pienet erot.Alkaa menee maku formuloista. Vaikka positiivisena puolena se, että uusia naamoja alkaa olla pallilla. Oikeastaan sitten taas osa vain uusia ja osa vanhojauusia naamoja.
Ottaa kyllä päähän kun taas huomaa miten iso osa menestyksestä on autosta kiinni. Siellä ne Ruupenit ja Puttonit rämpi viime vuodet ajaen häntäpäässä. Nyt on loistava auto alla ja tulos on tätä. Ei perkele. Jos ei ois kuninkuusluokka tämä F1 ja aikoinaan näin hienon maineen saanut, niin en usko että seuraisin tätä sarjaa. Tulis vaan kilpaileva sarja jossa autot kulkee yhtä kovaa ja ois kavereilla tasaväkinen kalusto, niin ai että ois guta.
Kato vakioautosarjoja (mm. WTCC, BTCC) tai vaikka F2:sta. Niin, ja GP2 myös.Tulis vaan kilpaileva sarja jossa autot kulkee yhtä kovaa ja ois kavereilla tasaväkinen kalusto, niin ai että ois guta.
Virhearvio taisi sattua muillekin tiimeille kuten BMW, McLaren ja Williams. Itse vertaan niitä eilen annettuja painoja ja kierrosarvioita tämänpäiväiseen.kiitti!
IS on ollut skarppina. Mitään virallista tiedotetta ei kyllä vielä kuulu, olisi mielenkiintoista kuulla esim. pehmeiden renkaiden käytöstä olisihan se ollut aika optimistista jos he suunnittelivat ajavansa niillä alussa sen 20 kierrosta
WTCC varsinki todella tasanen. Lada 110 ja LamppuöljySeat varsinkin. Niin paljon Seattiin ei painoja edes mahdu eddä Ladalla pysytään kyydissä.Kato vakioautosarjoja (mm. WTCC, BTCC) tai vaikka F2:sta. Niin, ja GP2 myös.
Ketä kiinnostaa....WTCC varsinki todella tasanen. Lada 110 ja LamppuöljySeat varsinkin. Niin paljon Seattiin ei painoja edes mahdu eddä Ladalla pysytään kyydissä.
Kyllä se suhteellinen ero suorituskyvyssä on huomattavan paljon suurempi ku fykkösissä.
Onhan se noinkin. Täytyy nyt plussaakin sanoa kun kritisoin.Kalustohan näyttää kokonaisuudessaan erittäin tasaiselta. Milloinkahan on aika-ajojen kahdessa ensimmäisessä osiossa ollut noin pienet erot.
Ohituksia tapahtui kisassa erittäin paljon ja tapahtumia riitti, kisa oli tapahtumiensa puolesta todella hyvä, vaikka suomalaisittain meni ketuilleen.
Sepang tuo luultavasti esiin Brawnin ylivoimaisuuden Melbournea räikeämmin. Aeropito on Brawnilla paljon parempi kuin muissa autoissa mutta Melbournessa se ei juuri näy.Hienoa että on tasaista ja moni talli taistelee voitosta, eikä aina joka kisaa voita 30sek-minuutin erolla Skumi ja tee kauden aikana tusinan verran homohyppyjä
Ainahan auto on vaikuttanut todella paljon, nyt kun pakka on tallien välillä mennyt niin sekaisin ja autot ovat tasaisempia kuin aikoihin kuskien merkitys tullee korostumaan. Kauden edetessä isot tallit pystyvät kehittämään autojaan enemmän kuin pienemmät ja se alkaa näkymään vauhdissa.Mutta, se riepoo jonkun verran että miten se auto vaikuttaakin niin paljon. Kuitenkaan en tarkoita etteikö Ruupeni olisi edelleen ratti miehiä tahi Puttoni.