Joppe_001
Well-known member
Hmph. Koskaan ei ole asiat hyvin. Annetaan jokaiselle samanlaiset renkaat ja kielletään radalla ohittaminen jotteivat ne vaikuta lopputuloksiin.
Mun mielestä oli ihan viidyttävä kisa. Button ja Vettel ajelivat melkein koko matkan kärjessä vailla suurempaa uhkaa takaata. Eroahan oli jo alkumatkasta puoli minuuttia taaksepäin eikä ilman SC:tä kukaan olisi enää saanut kiinni. Pehmeät renkaat sulivat alle, mutta tilanne oli jokaiselle sama. Kubica ja Ferrarit kärsivät siitä alussa, jolloin kärkikaksikko karkasi kauas. Lopussa taas olivat kusessa. Vettelin ja Kubican kolari oli kilpailutilanne joita sattuu kun adrenaliinia ryöppyää verenkiertoon ja vauhti on kova. Näistä on aivan turha jaella rangaistuksia. Sitten pöörni itkee kun kuskit eivät yritä taistella sijoituksista. Ihme paskaa. Jos halutaan rohkaista kuljettajia ohituksiin, niin tämä on aivan väärä tapa. Ajellaan sitten jonossa kun sitä kerta halutaan.
Ferrarilla Massa oli nopeampi pehmeillä renkailla, mutta taas kovilla Kimi pääsi vauhtiin, kunhan niillä muutaman kierroksen ensin ajeli. SC:n jälkeen näki kyllä aika selkeästi ettei Ferrarin vauhti riittänyt edes Kubicalle. Ilman Räikkösen pyörähdystä lopusta olisi saattanut tulla tiukka, koska ei Kimikään ollut kauhean kaukana Kubicasta. Siinä olisi voinut tulla Buttonillekin kiire. Massan kisan pilasi kummallinen taktiikka, jolla mies putosi jopa Hamiltonin taakse. Osuiko johonkin vai menikö ripustus itsekseen rikki?
Kubican vauhti oli positiivinen yllätys. Ja itseasiassa kisan nopeimpia kierroksia kun katsoo, niin oli Heidfeldkin vauhdissa. Toyotat, Hamilton, Buemi ja Rellut ajelivat keskikastissa ja hyötyivät suuresti turva-autoista. Hamiltoniakin on hiukan turha hehkuttaa sillä ei hän kovin nopea ollut. Taktiikka vaan osui hyvin kohdalleen. Buemi ajoi kyllä hyvin.
Mun mielestä oli ihan viidyttävä kisa. Button ja Vettel ajelivat melkein koko matkan kärjessä vailla suurempaa uhkaa takaata. Eroahan oli jo alkumatkasta puoli minuuttia taaksepäin eikä ilman SC:tä kukaan olisi enää saanut kiinni. Pehmeät renkaat sulivat alle, mutta tilanne oli jokaiselle sama. Kubica ja Ferrarit kärsivät siitä alussa, jolloin kärkikaksikko karkasi kauas. Lopussa taas olivat kusessa. Vettelin ja Kubican kolari oli kilpailutilanne joita sattuu kun adrenaliinia ryöppyää verenkiertoon ja vauhti on kova. Näistä on aivan turha jaella rangaistuksia. Sitten pöörni itkee kun kuskit eivät yritä taistella sijoituksista. Ihme paskaa. Jos halutaan rohkaista kuljettajia ohituksiin, niin tämä on aivan väärä tapa. Ajellaan sitten jonossa kun sitä kerta halutaan.
Ferrarilla Massa oli nopeampi pehmeillä renkailla, mutta taas kovilla Kimi pääsi vauhtiin, kunhan niillä muutaman kierroksen ensin ajeli. SC:n jälkeen näki kyllä aika selkeästi ettei Ferrarin vauhti riittänyt edes Kubicalle. Ilman Räikkösen pyörähdystä lopusta olisi saattanut tulla tiukka, koska ei Kimikään ollut kauhean kaukana Kubicasta. Siinä olisi voinut tulla Buttonillekin kiire. Massan kisan pilasi kummallinen taktiikka, jolla mies putosi jopa Hamiltonin taakse. Osuiko johonkin vai menikö ripustus itsekseen rikki?
Kubican vauhti oli positiivinen yllätys. Ja itseasiassa kisan nopeimpia kierroksia kun katsoo, niin oli Heidfeldkin vauhdissa. Toyotat, Hamilton, Buemi ja Rellut ajelivat keskikastissa ja hyötyivät suuresti turva-autoista. Hamiltoniakin on hiukan turha hehkuttaa sillä ei hän kovin nopea ollut. Taktiikka vaan osui hyvin kohdalleen. Buemi ajoi kyllä hyvin.