burb
.
Entä Corsicasta?Kokemukseni Puntosta ovat niin hyviä, etten kyllä selvinpäin enää moisen rattiin eksy.
Entä Corsicasta?Kokemukseni Puntosta ovat niin hyviä, etten kyllä selvinpäin enää moisen rattiin eksy.
Mitäs me hyvien autojen omistajat muuta kuin hymyilläänKel onni on, se onnen kätkeköön :ahem:
Mitäs me hyvien autojen omistajat muuta kuin hymyillään
:thumbup::ahem::thumbup:Entä Corsicasta?
Kurkipa vaimoa illemmalla, jospa kostean paikan löytymisessä jo lykästäisi.. Itse kuikkimalla en löytänyt yhtään kosteaa paikkaa konehuoneen puolelta eikä lämppärikään vuoda kabiiniin.
.
Svoishan Sue heittää sivukeikkaa siinä Patalahden Essolla. Ainakin hiihtokautena ja ukon juhlan aikaan. Uutena vuotena Himoksen kaljateltan nurkkauksessa pystyy vetämään yllätyskeikan.Jännä homma onpi se, että sue_ellenin työn tietäin (miesstrippari jämsän essolla) voisi kuvitella miehen kylpevän rahassa, vaan onpa jutut aina että tankkaisko vai söiskö tällä viikolla.
Leipä. Vuoden auto, joskus jopa kahden.MUTTET ENÄÄ LÄHETTELE MULLE NIITÄ LEIPÄMAINOKSIA KUULITKO!?
Katsastuksineen, päästötesteineen ja hienosäätöineen taitaa mennä kanssa satku...ku öljytkin menee vaihtoon.Vittu. Katsastukseenkin menee melkein satku.
Saatana. :wall:
Pakko vielä katsastaa ennen seuraavaa tiliä tai siirtyä jalkamieheksi.
Ok. Ok. Kouluvihjailu ymmärretty.MUTTET ENÄÄ LÄHETTELE MULLE NIITÄ LEIPÄMAINOKSIA KUULITKO!?
Kyse ei ole pelkästään siitä, etteikö rahaa olisi tuon summan maksamiseen.Jännä homma onpi se, että sue_ellenin työn tietäin (miesstrippari jämsän essolla) voisi kuvitella miehen kylpevän rahassa, vaan onpa jutut aina että tankkaisko vai söiskö tällä viikolla.
No just tää oli homman pointti. Kun mun järjellä ihmisille jotka osaa ton homman (miesttrippaamisen jämsän essolla) pitäis työntää rahaa ovista ja ikkunoista. Työpäivän päätteeks lapiolla seteleitä auton konttiin ja kysyä että riittääkö tää vai pistetäänkö toinen mokoma?Eli: meidän puotissa ei työtä tekemällä rikastu.