Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen tässä parin kuukauden ajan laiminlyönnyt auton pesun, koska tuli ostettua kämppä ja on rempattu sitä. Auto on tuhannen paskasena seissyt puun alla ja itse lähinnä kaipailin vesisadetta autoa puhdistamaan. No eilen sellainen tuli kun saatiin paikallinen ukkosmyräkkä. Vettä tuli enemmän kuin olen koskaan nähnyt Suomessa tulevan, aivan totaalisen helvetisti.

Samaan aikaan parkkipaikalla auto päätti että on aika pestä myös sisätilat ja avasi kaikki ikkunat.
Onks sulla Italialainen vai Ranskalainen auto?

Örfil

Guest
Minusta tuo kuulostaa Pösöltä.

Ajelin toissapäivänä Parolaan, kun motarille minut ohitti vanha 405 Pöso. Saman värinenkin, jollaisen olen itse omistanut vielä vuonna 2000.

Kuva on napattu, kun pösö oli jo hävinnyt horisonttiin. Mutta n. kymmenen kilometrin matkan koko motari oli sinisen savun peitossa. Liekö sitten poikennut johonkin sivutielle.
Oli pakko sulkea tuuletus ohituksen ajaksi jottei olisi mennyt sisätilat öljyyn.

Näytä liitetiedosto 20251

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mielenkiintoista.

Olenkin jo täällä kertonut, että mulla on Nettiautossa hakuagentti, joka ilmoittaa mulle tietyt ehdot täyttävästä myynnissä olevasta autosta tai jos ko. ehdot täyttävän auton myynti-ilmoitusta on muokattu.

No, eilen tuli ilmoitus uusi ilmoitus myynnissä olevasta autosta. Ja just äsken tuli tuli ilmoitus, että ko. auton myynti-ilmoitusta on päivitetty. Muuten sama ilmoitus kun eilenkin, mutta auton/myyjän paikkakunta oli siirtynyt pääkupunkiseudulta noin 260 km:n etäisyydelle ja hinta on laskenut 1400 €.

Mitähän touhua?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ei liene sen ihmeempää touhua kun saman ketjun firmat vaihtelee autojen sijoituspaikkoja tai kilpailevat puulaakit vaihtelee kiesejä keskenään.

burb

.
Ei liene sen ihmeempää touhua kun saman ketjun firmat vaihtelee autojen sijoituspaikkoja tai kilpailevat puulaakit vaihtelee kiesejä keskenään.
Vaikea uskoa asian olevan näin. Pitäisin kiinni huijaus-teoriasta.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Istumatyöläinen. Lattaperse ja polvipussit housuissa. Tissit on liian pienet tai sitten ne riippuu liian alhaalla kun eivät näy. Tolppakorot on hyvin ei-hotit.
Sisäistä kauneutta varmaankin löytyy kuitenkin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Istumatyöläinen. Lattaperse ja polvipussit housuissa. Tissit on liian pienet tai sitten ne riippuu liian alhaalla kun eivät näy. Tolppakorot on hyvin ei-hotit.
Onkohan mussa jotain vikaa kun en pidä tällaisia kommentteja järin hauskoina? Luultavasti on. Varmaan seuraavaksi muutan Raumalle.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Kerropas oikein pitkällä analyysillä millainen on hyvä perse, kun moitit aina kaikkia.