Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Sue_me

Well-known member
Suimellahan oli perhevankkurit hakusessa.
Nyt olisi erään foorumilaisenkin pikatestissä piipahtanut tilavankkuri kaupan keskisuomessa.

http://www.nettiauto.com/citroen/berlingo/7601168

On mahtava vaunu jos arvostaa tilaa ja kohtuullista kulutusta,
eikä muulla ole mitään painoarvoa.

Niin, on siinä talvirenkaissa ihan hyvät nastat.
Täytyy testata eka, josko raastinraudalla runkkiminen toimisi. Mikäli toimii, haen pois kuleksimasta.

Örfil

Guest
Nyt hän tekee kaiken täysillä ja ostaa myös sellaisen auton, joka on rock ja josta löytyy asennetta.
Ostipa sitten Berlingon.
Siis jos pitää Manpaa "rokkina" ja Tero Vaaraa kovana jäpänä, niin Berlingo on juurikin oikea valinta.

Berlingo, tuo automaailman Mamba.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Arvatenkin kyseiseinen henkilö koki elämänsä kesän kera salskean Berlingon.
No itseasiassa näin siinä kävi. Enpä edes muistanut.

Eron aktiivisena osapuolena oli nimittäin ollut muuan mies (en todellakaan minä) samaisesta firmasta.

Oli kova automies (eli sitä suuremmalla syyllä en todellakaan minä) eikä sitten malttanut olla soittamatta suutaan aivan taukoamatta Berlingosta.

Se sutina oli sitten siinä.

oldez

Well-known member
Se on viimeistään nyt aika uusien muuvien.
-> romutustodistus -> autokauppaan -> osamaksusopimus -> uusi uljaampi aika
Voi olla kun pitäisi nykyiseen hommata uudet kesärenkaat. Jo kaksi tyyppiä maininnut että kannattaisi hommata uudet. Rengasliikkeessä kumin paikannut tyyppi ja nyt kun käytin huollossa mekaanikko soitti ja mainitsi erikseen. 4 milliä olis jäljellä. Kai se on liian vähän.

Turha reippaus lähti kyllä ajosta kun ajelin kaatosateessa töihin tänä aamuna. Eivät kyllä ole kauhean kauan kestänee renkaat. Neljä kesää ja about 30-35000 kilsaa.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Sama. Mulla about 40tkm noilla alla ja alle 3mm pintaa. Leveyttä vaatimattomat 255, niin perkeleen liukkaat alkaa olla märällä. Reilu tonnin kierros... Talvikummit sama ja tonni menee. Saatana. Pakko ajaa muutama asiakaskäynti niin saa uudet...reilu 2000km/satsi jos unohdetaan muut kulut

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Voi olla kun pitäisi nykyiseen hommata uudet kesärenkaat. Jo kaksi tyyppiä maininnut että kannattaisi hommata uudet. Rengasliikkeessä kumin paikannut tyyppi ja nyt kun käytin huollossa mekaanikko soitti ja mainitsi erikseen. 4 milliä olis jäljellä. Kai se on liian vähän.

Turha reippaus lähti kyllä ajosta kun ajelin kaatosateessa töihin tänä aamuna. Eivät kyllä ole kauhean kauan kestänee renkaat. Neljä kesää ja about 30-35000 kilsaa.
Yksi kesä ja 30000 kilsaa ja alle milli kulutuspintaa jäljellä. Bridgestone ensiähellysrenkaat. Vittu.:mad:

oldez

Well-known member
Yksi kesä ja 30000 kilsaa ja alle milli kulutuspintaa jäljellä. Bridgestone ensiähellysrenkaat. Vittu.:mad:
Oho. Mulla on Continental ContiSportContact 2:akkoset. Varsin äänekkäät ovat ja aivan älytön vierintävastus. Seuraavat saisi olla testeissä menestyneet, hiljaiset, matalan vierintävastuksen gummit vannesuojalla, mutta sellaiset ovat aika harvassa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyrkillä sitä naamaan, joka päätti nimetä renkaat Continental ContiSportContact 2:akkosiksi.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hevosmiesten toimisto on tiedottanut mulle, että joillakin rengasvalmistailla on oma tuotantolinja noille ähellysrenkaille. Ja että kestävät puolet siitä, mitä kaupan gummit.
Mene ja tiedä sitten.

Vaikuttaisi rengasvalmistajan puolelta loppuun asti ajattelemattomalta liikkeeltä, jos näin on.
Kuka ostaisi saman merkkiset ekojen jälkeen? Se en ole minä.