Antsa Rieppo
Well-known member
Haist vit.Mulla nyt eka "dsg". Stronic märällä kytkimellä ja 150kw/450nm voimalinjassa nelivetona. Ei puutu muuta kuin lisää tehoa/vääntöä . Täyskaasukiihdytykset on kyllä nannaa.
Haist vit.Mulla nyt eka "dsg". Stronic märällä kytkimellä ja 150kw/450nm voimalinjassa nelivetona. Ei puutu muuta kuin lisää tehoa/vääntöä . Täyskaasukiihdytykset on kyllä nannaa.
Kyseinen, espanjaan rekisteröity pulju pantiin konkkaan ja kymmenet tuhannet tuotteita tilanneet kuluttajat jäivät odottelemaan maksamiaan tavaroita iäksi.Miten siinä jalkalamppu-gatessa muuten kävi?
Niinno, on tuossa 1100km hieman pidemmälle ehditty kuin liikkeen pihasta kääntyäNiin, no. Berlingohan oli siinä tarpeessa, johon se tuli hankittua, edellistä parempi. Eli tilavampi.
Hankinnan jälkeinen arvosteluni tosin kertoo, ettei sekään pärjää kaikilla osa-alueilla kaikille muille kulkuneuvoille täysin suvereenisti:
Haist vit.
Ei välttämättä.Niinno, on tuossa 1100km hieman pidemmälle ehditty kuin liikkeen pihasta kääntyä
Sama täällä.Vankila-ajoista ja -alueista tulikin mieleeni, että ehkä hyvin harva forumisti on yöpynyt Turun Kakolan vankila-alueen sisällä. Minä olen.
Ei taida Audi R8 olla sopiva auto Jämsä-Halli tielle.Audi R8? Siinä olis tarpeen vaatiessa etuvetoakin.
Ainut linnareissu ollut edelleen yö Olavinlinnassa.Vankila-ajoista ja -alueista tulikin mieleeni, että ehkä hyvin harva forumisti on yöpynyt Turun Kakolan vankila-alueen sisällä. Minä olen.
Ei se tehosta kiinni jää, mutta maavara on se mikä voi ongelmaksi muodostua.Eikö tehot riitä siinäkään?
Tuo on ihan todellinen pointti.Ei se tehosta kiinni jää, mutta maavara on se mikä voi ongelmaksi muodostua.
Heitoissa jousitus liki pohjaa ja tällöin golfissa kuului raapaisu muovisista kuraläpistä kun ottivat kiinni tien pintaan. Viimetalvisissa polanteissa olisi jäänyt öljyt tielle.Halli-Jämsä tietä ajaneena jäin aprikoimaan että missä kohtaa siellä maavara alkaa tulla kynnyskysymykseksi?
Valkoisten viivojen ulkopuolella? Vai onko talvella niin syvät urat/korkeat polanteet?