Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

Sijainti
Katabolia
Niin, no. Berlingohan oli siinä tarpeessa, johon se tuli hankittua, edellistä parempi. Eli tilavampi.
Hankinnan jälkeinen arvosteluni tosin kertoo, ettei sekään pärjää kaikilla osa-alueilla kaikille muille kulkuneuvoille täysin suvereenisti:
Niinno, on tuossa 1100km hieman pidemmälle ehditty kuin liikkeen pihasta kääntyä :eek:

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vankila-ajoista ja -alueista tulikin mieleeni, että ehkä hyvin harva forumisti on yöpynyt Turun Kakolan vankila-alueen sisällä. Minä olen.
Sama täällä.
En tosin "asiakkaan" roolissa.

Minulla on hallussani myös aito ja alkuperäinen Kakolan kalteri.

Olen myös lusikoinut kyseisen vankilan ruokaa useasti silloisen vankilan johtajan, Totti Karpelan kera. En tosin yöllä.

Edit: Alan näemmä toistaa itseäni , täytynee ryhtyä varaamaan aikaa dementiakokeisiin.

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Ei se tehosta kiinni jää, mutta maavara on se mikä voi ongelmaksi muodostua.
Tuo on ihan todellinen pointti.

Jo neloskoppainen pirkkamallin Golf oli talviajossa siinä ja tässä, pärjääkö. En ostaisi toista, FR Ibizakin oli huomattavasti reilumpi maavaraltaan.

Örfil

Guest
Halli-Jämsä tietä ajaneena jäin aprikoimaan että missä kohtaa siellä maavara alkaa tulla kynnyskysymykseksi?
Valkoisten viivojen ulkopuolella? Vai onko talvella niin syvät urat/korkeat polanteet?

Sue_me

Well-known member
Halli-Jämsä tietä ajaneena jäin aprikoimaan että missä kohtaa siellä maavara alkaa tulla kynnyskysymykseksi?
Valkoisten viivojen ulkopuolella? Vai onko talvella niin syvät urat/korkeat polanteet?
Heitoissa jousitus liki pohjaa ja tällöin golfissa kuului raapaisu muovisista kuraläpistä kun ottivat kiinni tien pintaan. Viimetalvisissa polanteissa olisi jäänyt öljyt tielle.

Osin auraamattomat risteykset ovat myöskin myrkkyä kun joutuu puskemaan "vallin" läpi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Muuan entinen työkaveri kun erosi ukostaan, päätti hän, että tylsien ja tavallisten asioiden aika on ohi. Nyt hän tekee kaiken täysillä ja ostaa myös sellaisen auton, joka on rock ja josta löytyy asennetta.

Ostipa sitten Berlingon.