Aika nopeesti leikkas. Olen ajatellu, että tollanen 200 000 olis kohtuullinen minimivaatimus pyöränlaakerin kestolle. Tosin voin olla vanhanaikainen l. jälkeenjäänyt ajatuksineni.
Niinkun eilen totesin, joka autossa hajoaa joku paikka ensiksi. Nyt kun on ollut 5 tuliterää autoa, niin joka autossa on ollut vika mun käytön aikana.
Toyota Corolla HB 1,6 Bensa vm. 2001
- Jarrulevyt eteen vaihdettu
- Oikea takapyörä kului kuutioksi
- Polttimoita paloi 'tajuttomasti'
Toyota Corolla STW 2,0 Dsl vm.2003
- Koko ohjausakseli vaihdettiin 60000 km jälkeen
- Tuulilaseja meni 2 kpl
- Auton kylkeen peruutettiin Jyväskylässä
- Auton perään ajettiin liikennevaloissa Kuopiossa
- Polttimoita paloi 'tajuttomasti'.
Skoda Octavia HB 2,0 Dsl vm.2007
- Ilmastointilaitteen kompressori laukesi 150000 km jälkeen . Kallis remontti itselle.
- Vauhtipyörä metelöi ikävästi ja oli korjausta vailla
- Tuulilaseja meni ainakin 1 kpl
- Radio sekosi, päivitettiin huollossa
- Puskuri, konepelti ja tuulilasi ei kestänyt kaksintaistelua Destian kulkuneuvon kanssa
- Oikea takaoven pikkuikkuna liimattu kiinni uudelleen
Skoda Octavia HB 2,0 Dsl DSG vm.2009
- Tuulilaseja meni 2 kpl
Citroën DS5 1,6 dsl aut vm. 2012
- Tuulilasi 1 kpl
- Etupyörän laakeri vaihdettu 90083 km kohdalla