Autoa valitsemassa

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tänä keväänä pitäisi tehdä uuden auton valintapäätös. Ajattelin heittää tänne kuvia ja kommentteja eri autoista. Saa nähdä mihin valintaan päädyn. Pitäiskö aiheesta tehdä joskus polli? :confused:

Oisko Moella tietoa kannattaako valita autoon DSG:tä?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Yks kyssäri vielä siitä Micrasta (kun ei ole niin tuttu merkki mulle :eek: ). Onks se tila-auto. Ois tarvetta joskus kuljettaa hieman reippaammin tavaraa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Miguel sanoi:
Yks kyssäri vielä siitä Micrasta (kun ei ole niin tuttu merkki mulle :eek: ). Onks se tila-auto. Ois tarvetta joskus kuljettaa hieman reippaammin tavaraa.
Tilaa on runsaasti. Kaikki kaupan kassit (ja omatkin pussit) on kuletettu ees sun taas ja silti mahuttu istumaan micramaisen mukaisesti.

pendellstock

Well-known member
Miguel sanoi:
Ei ole. Micra on enemmänkin kokoluokaltaan,miten sen sanoisi: koirankoppi 4:llä pyörällä. Tila-autoa jos haet niin sitten kannattaa tsekata esim Chrysler Voyager ,Chevy Transport jne.. Vai riittääkö iso farmari/pikkutila-auto?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Formulanomi sanoi:
Tilaa on runsaasti. Kaikki kaupan kassit (ja omatkin pussit) on kuletettu ees sun taas ja silti mahuttu istumaan micramaisen mukaisesti.
Tämähän herättää valtaisaa kiinnostusta autoa kohtaan. :eek!:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
pendellstock sanoi:
Ei ole. Micra on enemmänkin kokoluokaltaan,miten sen sanoisi: koirankoppi 4:llä pyörällä. Tila-autoa jos haet niin sitten kannattaa tsekata esim Chrysler Voyager ,Chevy Transport jne.. Vai riittääkö iso farmari/pikkutila-auto?
Ei saatana:D *hihittää ivallisesti ja vahingoniloisesti*

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
pendellstock sanoi:
Voyager ois kiva, mutta kuluttaa melko törkeesti löpöä. Taidan perehtyä enampi näihin isoihin farkkuihin / 5-7 paikkaisiin. Katumaasturit ois kivoja, mutta niissä on melko pienet tavaratilat. :(

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Miguel sanoi:
Siis mullahan on kans Micra. Oranssi. Kylla sinne mahtuu. Muutin Helsinkiin silla. Ja siis sehan kulkee. Hyvin. :thumbup:

Captain Howdy

Well-known member
Auton valinnassa on tärkeintä varmistua siitä, että auton varusteisiin kuuluu TUULILASI ja semmonen... semmonen... JUTTU!!!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Hintaryhmässä <10000€ : vähän käytetty Micra
Hintaryhmässä <20000€ : uusi Micra
Hintaryhmässä <30000€ : uusi Micra sisältäen moottorin
Hintaryhmässä <40000€ : uusi Micra kera moottorin JA vaihdelaatikon
Hintaryhmässä <50000€ : maksa naapurillesi niin se kyydittää sua sen Micrallaan
Hintaryhmässä <60000€ : uusi Forum-Micra eli pari vuotta vanha Ford Focus :thumbfh: :thumbfh:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Tuota ei ihan välttämättä olis kannattanu kertoa tällä forumilla :eek:

Jaska kertonee miksi :D
muttaku on nain hyvannakoonen niin ei se haittaa...eiku ettehena te naekkaan mua...:thumbfh:
:frank: silti. ma rakastan mun Micraa. se on mun uskottu ystava.

Kerran oli hauskuuttava tapahtuma ku ajoin Micralla Helsinkiin.
Ajoin kaasu pohjassa motarilla ylamakeen, joten vauhti oli paata huimaavat 130 ja vahan paalle. Ja perkele!
Joku surffitukka surffilaudan kans tuli samanlaisella micralla (jonka vari vaan oli vihrea) ja kinnasi siina vierella! Ma ensin vilkaisin sivulle ja sit piti katsoa uudelleen kun ma tajusin etta se oikeasti yrittaa kiria ohi!
Nauratti ihan hemmetisti. se tilanne oli niin koominen. Ja sitte se perhana sen jollain ihme voimalla teki. Ohi meni. Naytin kansainvalista sormimerkkia ja iskin silmaa.

nii ainakin mun mielesta se oli huvittavaa. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
muttaku on nain hyvannakoonen niin ei se haittaa...
Jos unohdetaan munat ja muut killuttimet, niin tuossa lienee kieltämättä se merkittävin ero sun ja Jaskan välillä :D

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Jos unohdetaan munat ja muut killuttimet, niin tuossa lienee kieltämättä se merkittävin ero sun ja Jaskan välillä :D
:ahem:
kato ma epailen et jos on minihame ja korkkarit (joo no toki Jaskallakin voi olla pitkat ja hoikat saaret:D ) niin ei oo valia nouseeko ulos mersusta vai micrasta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
:ahem:
kato ma epailen et jos on minihame ja korkkarit (joo no toki Jaskallakin voi olla pitkat ja hoikat saaret:D ) niin ei oo valia nouseeko ulos mersusta vai micrasta.
Veikkaanpa, että on melkoisen samantekevää minkä merkkisestä autosta Jaska nousee yllään minihame ja korkkarit ihan riippumatta säärien pituudesta tahi hoikkuudesta :eek!: :eek!: :eek!: