Ihan aiheellinen kymysys.Olikohan tällä projektilla sama vetäjä kuin sunny car centerillä
Kiitä Audi Car Miestä.Yllätyin tänä vuonna kuinka edullinen henkilöauton määräaikaiskatsastus nykyään on: alle viisikymppiä päästöineen. Muistin kalliimmaksi.
Täytyy lisätä iltarukoukseen.Kiitä Audi Car Miestä.
Höpöhöpö. Nykyinen 50-60 € on 20 vuoden takaiseen 30 € aika pieni nousu.Ei ollenkaan huono ajatus. Nuo laskelmat tosiaan pitää aika hyvin paikkaansa,
esim silloin kun itse olen saanut ajokortin (-95) niin katsastuksen hinta oli n. 180mk (30€ aika tarkalleen)
Tällä hetkellä vuosikatsastus on pahimmillaan tosiaan sen 90-100€, eli yli 3x nousua 14v. aikana...
Tietenkin kalustoa on pitänyt hankkia ja palkkoja nostaa, mutta ei hetkellinen kalustonosto oikeuta
nostamaan hintoja pysyvästi kuitenkaan...
Liityin "klupiin" siis minäkin...
Mä oon tuolla käyny nyt jo pari vuotta. 42€ ei paha. Ja toi tarjous on voimassa "aina".Höpöhöpö. Nykyinen 50-60 € on 20 vuoden takaiseen 30 € aika pieni nousu.
T: Vitut klubeista.
No joku vuos sitten se maksoi kyllä sen 80e. Nyt voi löytää halvemmalla, mutta listahintoja ne ei ole, että vois luottaa menemällä randomasemalle sisään. Eli kyllä sillon nousu aika reipasta on ollut varsinkin 5v sitten kun nämä nykyiset normihinnat tuli ja aikaa oli kulunut vähemmän.Höpöhöpö. Nykyinen 50-60 € on 20 vuoden takaiseen 30 € aika pieni nousu.
T: Vitut klubeista.