Testeissä ei ainakaan tänään näyttäisi olevan ole käytössä tuo auton julkaisukuvissa oleva etusiipi, vaan juurikin se aiemmin Fioranossa eriskoisvärissäkin nähty versio.Alfa Romeo 2019 kuljettajineen. Alfa Romeon etusiipi on päivitetty, niin kuin kuvista ilmenee...
Itse olen ihmetellyt ihan samaa! Epäilen, että nämä eivät ole edukseen telkkarissa ja videoissa esim. sponsorit eivät erotu riittävän selkeästi. Joku siinä on syynä?Fanin suunnittelema versio tämän kauden Williamsista. On se kumma miten fanit osaavat kerta toisensa jälkeen suunnitella hienompia autoja kuin siihen palkatut tyypit
Laareni muuttui myös. Toki ei niin paljoa kuin yllä mainitut.Värityksistä puheen ollen viime kauteen verrattuna suurimmat muutokset koki Haas ja Williams-tallit pääsponsoriensa myötä. Muuten väritykset pysyivät samanlaisina.
Näistä värityksistä voitaisiin keksustella vapaan puolella.
Kiitti huomautuksestasi.Laareni muuttui myös. Toki ei niin paljoa kuin yllä mainitut.
Radalla ainakin tuo efekti tuli siinä vaiheessa, kun aurinko alkoi olla aika alhaalla (viiden-kuuden aikaan meikäläisten kellon mukaan). En ainakaan sitä ennen erityisesti huomannut mitään.Aika oranssilta näyttää matta-Ferrari tv-kuvissa.
Totta. F1 pisti Instaan videopätkää jossa Vettel ohitti Hamiltonia ja luulin ensin että Sainzihan sieltä tuuppaa ohitte.Radalla ainakin tuo efekti tuli siinä vaiheessa, kun aurinko alkoi olla aika alhaalla (viiden-kuuden aikaan meikäläisten kellon mukaan). En ainakaan sitä ennen erityisesti huomannut mitään.
Eikös Force Indiakin muuttunut jotakuinkin samalla tyylilllä ja saman verran. Tai siis Racing point.Laareni muuttui myös. Toki ei niin paljoa kuin yllä mainitut.
Kiilasi mukaan rumin auto gridillä kisaan tekeleellään. Melkoinen himmeli.Eikös Force Indiakin muuttunut jotakuinkin samalla tyylilllä ja saman verran. Tai siis Racing point.
Samaa mieltä molemmissa. Kauhea auto Racing Pointilla. Omaan silmään Mclaren ja Alfa parhaimmat.Kiilasi mukaan rumin auto gridillä kisaan tekeleellään. Melkoinen himmeli.
Toro on hienosäätänyt autoaan selkeämmän ja 'nätimmän' näköiseksi. Sini-hopea toimii mielestäni ihan hyvin.
Jestas mikä härveli! Kirjaimellisesti härveli! Eikö FIA pysty tekemään sääntöä "....rear solid endplates..." jos kilvanajoa kerta halutaan helpottaa (aivan kuten etusiiven kanssa), noi parantaa siiven laminaarista virtausta ja vaikeuttaa näin ohittamista.Renault pävitti takasiipensä!
Viime kaudella saattoi vielä hitauden laittaa kuskien piikkiin, vaikkakin kuskivalinnat oli luultavasti tehty auton hitaus huomioonottaen. Yksinkertainen autohan se oli jo Bottaksen aikaan, vaikka silloin kulkikin. Enää se ei oikein taida riittää.Williamsissa paistaa läpi yksityiskohtien puute, on muihin talleihin verrattuna kuin riisuttu alaston ruumis. Ja todennäköisesti gridin hitain auto...