Autojen julkaisut ja talvitestit 2021

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
3172
Kolmella voimayksiköllä se on tuurista kiinni, että leviääkö kone satunnaiseen vikaan voimayksikön toisessa vai toiseksi viimeisessä kisassa. Joskus on myös nähty suurienergisten kolareiden tai sähkövioista seuranneiden tulipalojen vaurioittavan voimayksiköitä, jolloin niitä ei voida enää käyttää.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
3546
Kolmella voimayksiköllä se on tuurista kiinni, että leviääkö kone satunnaiseen vikaan voimayksikön toisessa vai toiseksi viimeisessä kisassa. Joskus on myös nähty suurienergisten kolareiden tai sähkövioista seuranneiden tulipalojen vaurioittavan voimayksiköitä, jolloin niitä ei voida enää käyttää.
Mä ottaisin pari strategistä lisäyksikköä kesken kauden sopivissa kisoissa. Tällä varmistaa sen että mahdollinen MM ei karkaa ulottumattomiin konerikon takia. Katsoisin mm. kisaviikonlopun säätä, jos ennustus veikkaa sadekisaa niin uusi pannu tulille.
 

BJohnson

Well-known member
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
641
Mä ottaisin pari strategistä lisäyksikköä kesken kauden sopivissa kisoissa. Tällä varmistaa sen että mahdollinen MM ei karkaa ulottumattomiin konerikon takia. Katsoisin mm. kisaviikonlopun säätä, jos ennustus veikkaa sadekisaa niin uusi pannu tulille.
Hyvin mahdollinen skenario. ”Asiantuntijat” varmoja että rankaisuja otetaan vaihdoista. Ja mielellään haluavat itse valita kisan missä lähdetään takaa.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
597
Sijainti
EP
Lopulta kuitenkin kaikki tallit päätyvät vallinnassaan samaan kisaan ja lähtöjärjestys ei sitten muutukaan.
 
Ylös