Jellinek
Banned
Musta-kulta tuntui olleen suosittu väritys 70-luvulla, Team Lotuksen ja Wolfin lisäksi väritystä käytti myös mm. Shadow, jonka autoilla tässä Tom Pryce ja Jean-Pierre Jarier Monacon GP:ssä 1976:
Paitsi että kulta puuttui. Oli kyllä tyylikäs:thumbup:Musta-kulta tuntui olleen suosittu väritys 70-luvulla, Team Lotuksen ja Wolfin lisäksi väritystä käytti myös mm. Shadow, jonka autoilla tässä Tom Pryce ja Jean-Pierre Jarier Monacon GP:ssä 1976:
Jeps , väärässä olin . Muistin vain röökiwikistä joskus lukeneeni , että olisi nimetty kyseisen herran ei tallin mukaanEiku tässä tapauksessa olit ihan oikeassa, eikä tarvitse yhtään pakittaa. Tallin nimi oli Walter Wolf Racing, ja askissa oleva logo on sama kuin formulatallin käyttämä.
Kyllähän noi kaikki kirjotukset oli.Paitsi että kulta puuttui. Oli kyllä tyylikäs:thumbup:
Tuossa Monacon kuvan valaistuksessa valkoiset raidat näyttivät kultaisilta, tuollaista mustavalkoista väritystä 90-luvulla käyttivät tunnetusti SauberPaitsi että kulta puuttui. Oli kyllä tyylikäs:thumbup:
En tiedä tarinan todenperäisyydestä mitään, mutta olen kuullut väitettävän, että Mercedes ei luottanut täysin Ilmorin (ja Sauberin) menestysmahdollisuuksiin ja jätti tavallaan mahdollisuuden pelastaa kasvonsa, jos auto onkin toivottoman hidas. Myöhemmin projektin osoittauduttua kohtalaisen onnistuneeksi, concept muuttui powerediksi.erikoista muuten, että tuossa Sauberissa lukee concept by Mercedes-Benz eikä eikä powered by... kuten vielä tuohon aikaan oli yleistä.
Näin juurikin oli. M-B ei ollut täydellä tuella mukana vielä tulloin, tästä syystä tosiaan maininta oli vain concept....En tiedä tarinan todenperäisyydestä mitään, mutta olen kuullut väitettävän, että Mercedes ei luottanut täysin Ilmorin (ja Sauberin) menestysmahdollisuuksiin ja jätti tavallaan mahdollisuuden pelastaa kasvonsa, jos auto onkin toivottoman hidas. Myöhemmin projektin osoittauduttua kohtalaisen onnistuneeksi, concept muuttui powerediksi.
<3 Tämä ja myös kaksi mallia '99 version molemmin puolin.Tämä orannsi-musta Arrows ei ollut ainakaan minun makuun:
:dunno:
Löysin tuon kuvan hakusanoilla "Toranosuke Takagi".E Kuka tuota ajaa? En tunnista kypärää. Testikuski Watson?
Tuolta voisi näyttää suunnilleen esim. Ligierin comeback-monokokki. :idea:
Ei hitossa! Voidaan verrata raamatun päälle kusemiseen tollainen väritys. Pidetään Ferrarin formulaykköset punaisina ennen, nyt ja jatkossa!Tällainen väritys Ferrarissa voisi näyttää ihan makealta
Katsopa tuota vas. alalaidan autoa:Ei hitossa! Voidaan verrata raamatun päälle kusemiseen tollainen väritys. Pidetään Ferrarin formulaykköset punaisina ennen, nyt ja jatkossa!
Suurinosa varmaan Silverstonen kisan telkkarista kattonu viikko sitten, siinähän uus spessuväritys näkyi. Oli tosin toteutettu niin ettei valokuvat juuri tv-kuvassa erottuneet, joten tässä vähän valokuvia:Riippuu varmaan vähän laskentatavasta, mut Redbullilla oli 2007 Silverstonessa 25000 pientä fanien valokuvaa teipattuna autoon. Kampanja uusitaan tänä vuonna myöskin Silverstonessa. Kuva maksaa 15€ (tai £/$ en muista varmaksi) kappale ja rahat menee hyväntekeväisyyteen. Tavallaanhan toi on sponsorointia, ainakin maksettuja mainospaikkoja.
Vähemmistöön kuuluu värityksen puolesta kuten kuvakin todistaa. Alonsolle tietty noi värit sopis mut kyl mä haluun nähdä Fefen F1:set punasina vaikka muissa sarjoissa on väriskaalaa laajemminki nähtykin.Katsopa tuota vas. alalaidan autoa:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f0/Ferrari_Formula_1_lineup_at_the_Nürburgring.jpg