Autotoikki v 2.0

oldez

Well-known member
Itse olen ollut Fordiin ihan tyytyväinen, eikä ekassa huollossakaan ollut moittimista.

Ihan hyvää damagea tekee asiakaspalvelija Fordille kun menee automerkkikin banniin kyseisen henkilön vuoksi. :thumbup:

Laittaisin palautetta paikan päällikölle. Ja huonoa palvelua saatuani olen lähes poikkeuksetta laittanutkin palautetta. Auton huoltoasioissa viimeksi Metro-auton toimitusjohtajalle.
No siis ihan suht tyytyväinen olen ollut. Laatu vaan on ollut vähän huonoa, mutta mitä voi olettaa jenkkien suunnittelemalta ja espanjalaisten rakentamalta autolta. Kesti saksalaisilla kolme vuotta fiksata niin että saivat sen myyntikuntoon Eurooppaan.

Ei mene pelkästään asiakaspalvelijan takia banniin, mutta pitää sanoa että hyvä asiakaspalvelukokemus olisi voinut kääntää asian voitoksia. Mahdollisuus oli ja epäonnistuivat. Banni nyt kestänee ainakin 7-8 vuotta eli seuraava auto ei ole Ford.

Laitan varmasti palautetta.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Fordille sai vielä 2001-2004 hyvää huoltoa Stockmann Autossa Vantaan Kuriiritiellä. Niitä kokemuksia on tullut ikävä aina sen jälkeen kun Citroenia tai Volkswagenia on koittanut huollattaa. Ei voi sen paremmin Vehoa kuin VV-Autoa millään tapaa kehua.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Fordilla ollaan kunnostauduttu aiemminkin.

Tampereella paikallisessa merkkiliikkeessä oli tämä kuuluisa "Asiakas on mulkku" -keissi. Sai ihan valtakunnallista huomiota.
Itsehän huollatin rattaat kesällä vaihtoehtoisessa paikassa, josta näkyi toisellakin foorumistilla olleen kokemuksia.

Auto piti huoltaa ajan perusteella (1v tai 30 000 km), vaikka kilometrejä on vasta puolet huoltovälikilsoista.

Tampereen RS Huollossa homma maksoi huolto-ohjelman mukaisesti suoritettuna 158 euroa.
Foordin liikkeessä olis tärvääntyt melkein satanen enemmän.

Ei liene vaikea arvata kummassa yrityksessä pulkka kävi vastaanottamassa öljynvaihdon ja asiaan kuuluvan valohoidon.
Olen myös käyttänyt pari kertaa auton RS-huollossa suomen Tampereella. Hyvä, halpa ja nopea.
Se on mielestäni ihan ok kombo.

oldez

Well-known member
Ei sitten tänään kuulunut mitään soittoa ja pirautin korjaamopäällikölle. Ei ollut työnjohtaja jättänyt mitään soittopyyntöä tai muuta. Nyt on uusi osa tilattu ja toivottavasti saadaan kuntoon tällä viikolla.

On se niin saatanan vaikeeta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Linkki toimii, mutta juttu ei etene ensimmäisestä kysymyksestä mihinkään.
Ei noteeraa edes ensimmäistä valintaa. Voihan vika olla minussa ja koneessa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuohon asti pääsin ilman apujakin, mutta ei se etene siitä mittarikuvasta eteenpäin, mutta kestän tämän vajavaisuuden.
Antaa olla. Ehkä olen virittänyt koneen niin, ettei se kaikkia juttuja avaa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Tuohon asti pääsin ilman apujakin, mutta ei se etene siitä mittarikuvasta eteenpäin, mutta kestän tämän vajavaisuuden.
Antaa olla. Ehkä olen virittänyt koneen niin, ettei se kaikkia juttuja avaa.
No nyt huomasin itsekin, että matkamittarista en pääse eteenpäin. Ainakaan kotona Firefoxilla. Töissä suoritin koko testin aamulla. Explorerilla.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Mulla näyttää toimivan(selaimena Chrome).

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tuohon olisi tiennyt oikean vastauksen vielä syntymätön vauvanikin ja kone ei :eek: