Antsa Rieppo
Well-known member
Luin väärin.Kasseja olen katsellut.
Luin väärin.Kasseja olen katsellut.
Vissiin koulutuskuluissa säästetty kun et osaa kirjoittaa koulussakäyntiä yhteen. Vitun autocorrect.Jos satasta isommilla kuluilla saa mieleisen auton niin kättä taskuun vaan. Sen rahan voi säästää esim. Lasten harrastuksista kuten vaikka koulussa käynti tai syöminen.
Tästä tuli loogisesti mielipuoleen, että saitpahan ainakin nuorna mahtavat kyydit perheen Caminolla.Vissiin koulutuskuluissa säästetty kun et osaa kirjoittaa koulussakäyntiä yhteen.
Kieltämättä näin sopisi olettaa.Tästä tuli loogisesti mielipuoleen, että saitpahan ainakin nuorna mahtavat kyydit perheen Caminolla.
Eivät nuo Lexuksen hybridimallit ainakaan kovin paljoa bensaa kuluta, eli ei kannattaisi vielä jättää Lexusta laskuista pois.Tänään tein alustavia tiedusteluja Accordin hankinnasta.
Lexuskin kiinnostaa, sen bensakulut taas ei.
Tarkistin asian heti trafilta ja nyt vasta naurattaakin. Kaikenlaisia nousukkaita sitä onkin, mutta onneksi on trafin tietokannat.Siitäs saatana naapuri sai kun koitti keulia ostamalla nelivetoisen turboinsignian. Ensin rouva saapui parkkipaikalle vitossarjalaista farkulla ja minä perässä kolmossarjan avolla. Eikä sen tartte tietää että ekan omistaa rahoitusyhtiö ja jälkimmäinen on lainassa.
Niissä hintaluokissa ei hybridiä ole, mihin itsellä on varaa.Eivät nuo Lexuksen hybridimallit ainakaan kovin paljoa bensaa kuluta, eli ei kannattaisi vielä jättää Lexusta laskuista pois.
Tuonhan voi hyvinkin rinnastaa poikain helmojen levityksiin ym. maskuliinisuutta korostaviin tuunauksiin.