Autotoikki v 2.0

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos satasta isommilla kuluilla saa mieleisen auton niin kättä taskuun vaan. Sen rahan voi säästää esim. Lasten harrastuksista kuten vaikka koulussa käynti tai syöminen.
Vissiin koulutuskuluissa säästetty kun et osaa kirjoittaa koulussakäyntiä yhteen. Vitun autocorrect.

Sue_me

Well-known member
Tänään tein alustavia tiedusteluja Accordin hankinnasta.

Lexuskin kiinnostaa, sen bensakulut taas ei.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Siitäs saatana naapuri sai kun koitti keulia ostamalla nelivetoisen turboinsignian. Ensin rouva saapui parkkipaikalle vitossarjalaista farkulla ja minä perässä kolmossarjan avolla. Eikä sen tartte tietää että ekan omistaa rahoitusyhtiö ja jälkimmäinen on lainassa.

Viimeksi muokattu:

Hartsa76

Well-known member
Tänään tein alustavia tiedusteluja Accordin hankinnasta.

Lexuskin kiinnostaa, sen bensakulut taas ei.
Eivät nuo Lexuksen hybridimallit ainakaan kovin paljoa bensaa kuluta, eli ei kannattaisi vielä jättää Lexusta laskuista pois.

markoj

Custom User
Siitäs saatana naapuri sai kun koitti keulia ostamalla nelivetoisen turboinsignian. Ensin rouva saapui parkkipaikalle vitossarjalaista farkulla ja minä perässä kolmossarjan avolla. Eikä sen tartte tietää että ekan omistaa rahoitusyhtiö ja jälkimmäinen on lainassa.
Tarkistin asian heti trafilta ja nyt vasta naurattaakin. Kaikenlaisia nousukkaita sitä onkin, mutta onneksi on trafin tietokannat.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Motonet autokorjaamo Tampereen Lielahdessa osoittautui edulliseksi korjaamoksi kun vaimon autossa ilmeni etujarrulevyjen ja etujarrupalojen uusimistarve. Myös annettu tarjous/kustannusarvio piti positiivisessa mielessä paikkansa.

Pyysin tarjousta neljältä muultakin korjaamolta, joiden antama hintahaitari oli 365 - 440 euroa.
Motonetin antama kustannusarvio oli 250 euroa.
Autoa haettaessa lasku oli 238 euroa. Työkin sujui ripeästi.

Putiikki teki myös saman auton määräaikaishuollon edullisimmin viime talvena.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Motiksella on varaosien katteet siinä määrin jiirissä, että pystyy duunaamaan vähän edullisemmin. Eikä se toki väärin ole, tai huono asia. Se on kilpailua se.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Itse olen myös suosinut viime aikoina em. korjaamoa. Eikä moitteen sanaa multakaan palvelusta/hinnasta, ainakaan toistaiseksi.

burb

.
Noita autojen ripsiä on näkynyt täälläkin päin Suomea, itse asiassa taloyhtiön parkkiksella on lähin silmäilevä kaara.

Yritän suhtautua stoalaisella tyyneydellä moiseen.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tuonhan voi hyvinkin rinnastaa poikain helmojen levityksiin ym. maskuliinisuutta korostaviin tuunauksiin.