Albert Oil
Hippi ja juntti
Saattoauto?
Huoltokirjoihin mulla on vähän kaksjakonen suhtautuminen. Huoltokirja ei kerro, jos edellinen omistaja on nykinyt kakkosvaihteen synkrot sileäksi tai ajellut hidastustöyssyihin aina norminopeutta.Mm. huoltokirjan puuttuminen vaan hieman epäilytti Italian tuontiautossa
Mä ostan vaan autoja joissa ei ole huoltokirjoissa leimoja.Huoltokirjoihin mulla on vähän kaksjakonen suhtautuminen. Huoltokirja ei kerro, jos edellinen omistaja on nykinyt kakkosvaihteen synkrot sileäksi tai ajellut hidastustöyssyihin aina norminopeutta.
Mutta toisaalta, leimautan huoltokirjan määräaikaishuollon yhteydessä ja sivuutan ostotilanteessa huoltokirjattomat. Kun autot olen aina myynyt itse pois ja todennut, että sitä huoltokirjaa kysellään myös parin tonnin autoista, en ota huoltokirjatonta riesakseni.
Ei se huoltokirja kaikenkattava kokoomateos ole. Mutta jos se puuttuu niin jotain epämääräistä asiaan liittyy (huolimattomuutta ainakin).Huoltokirjoihin mulla on vähän kaksjakonen suhtautuminen. Huoltokirja ei kerro, jos edellinen omistaja on nykinyt kakkosvaihteen synkrot sileäksi tai ajellut hidastustöyssyihin aina norminopeutta.
Mutta toisaalta, leimautan huoltokirjan määräaikaishuollon yhteydessä ja sivuutan ostotilanteessa huoltokirjattomat. Kun autot olen aina myynyt itse pois ja todennut, että sitä huoltokirjaa kysellään myös parin tonnin autoista, en ota huoltokirjatonta riesakseni.
*Tähän se Ikean huonekaluja -kommentti*Eikös noi huoltokirjat nykyautoissa ole sähköisiä, vai millä Retu Kivisen aikaisilla te oikein ajatte?
Seuraava Subarun määräaikaishuolto olisi ollut noin tonnin.130€ remppa uusintakatsastukseen. Voisi olla huonomminkin, kuten 1600€ remppa.