Autotoikki v 2.0

Örfil

Guest
Mä voin tehdä gravitaatioaaltoja rintalihaksia nytkyttelemällä. Eli haen labran puolelle hommiin.
 

Örfil

Guest
Joo. Labran puolelle pääset. Työparisi nimi on Joni.
Missähän tämä "joni" on? Olen täällä yksin ja invavessakin näyttää olleen varattuna jo aamu seitsemästä lähtien :confused:
Missä täällä voi ihminen tarpeensa tehdä?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Missähän tämä "joni" on? Olen täällä yksin ja invavessakin näyttää olleen varattuna jo aamu seitsemästä lähtien :confused:
Missä täällä voi ihminen tarpeensa tehdä?
Siinä invavessan vieressä on ihan tavallinen miesten vessa. Joskin sinne ei ole sitten varattu lonkeroita ja teini-ikäisiä mutanttininjakilpikonnia.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Å härre gud! Löysin tänään automaattilaatikosta sellaisen asennon kun S. Johan rupes tapahtumaan. Luistonesto vilkkuu ja kuski laskee hätäripulia lahkeeseen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Vaan ei ollut hukkareissu lain. Yhden firman sälli halusi käydä ajamassa autoani ja unohti sinne lumiharjan. Sellaistapa minulla ei vielä ole itseasiassa ollutkaan.
Helvetti!! Unohdin tämän ryöstösaaliin Mazdaan kun jätin sen autoliikkeeseen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kilpailutin juuri autoni huollon. Näemmä kolme puulaakia lähialueella on tuon nettisivun kautta tarjoamassa palveluitaan. Jäämme jännityksellä pdottamaan hintahajontaa.
Tulpat, öljyt + suodatin, vaihteistoöljy, raitisilmasuodatin.

Tarjoukset toistaiseksi 399€ ja 590€. Kolmatta odotamme yhä jännityksestä kihisten.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jollei perusauto kestä muutaman vuoden peruskäyttöä ilman tonnien remppaa, saapi jäädä kauppaan sellaiset.

Sen nyt jotenkin ymmärtäisi jos johonkin Ferrariin joutuu heittämään 5ke silloin tällöin. Ylläpidon kalleus kuuluu hintaan.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Eräs nimeltämainitsematon forumilainen sai eilen 8 kpl päiväsakkoja koska oli sekoillut autonsa katsastuksen kanssa.
Nyt on taas quattrossa leima papereissa ja matka jatkuu.

EIKU EN SE MINÄ OLLUT!
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Kuinka paljon pitkäksi oli mennyt konttorilla käynti? Sillä kaverilla.

Itsehän kävin aamulla konttorilla slovakialais-korealaisen kinnerin kanssa. Hyväksytty- leima tuli. Jos kohta käsijarrua pitää kiristää. Päästöjen kanssa ei ole ollut ongelmia, kunhan muistaa huudattaa konetta maantiellä parina edeltävänä päivänä. Karstat lähtevät. Diesel on kyseessä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Itsellä autoa valitessa tämä artikkeli oli kriittinen tekijä puoltamaan päätöstä, että VAG-konserniin ei kannata sekaantua jos ei ole ihan pakko.
 
Ylös