Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Koska joulu meni jo, niin pitäisikö Mustan Lordin taas ottaa paikkansa ilman koristeita ?
Koska joulu meni jo, niin pitäisikö Mustan Lordin taas ottaa paikkansa ilman koristeita ?
Tai josko Valkoinen Laardi olisikin saanut vallan?:eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Koska joulu meni jo, niin pitäisikö Mustan Lordin taas ottaa paikkansa ilman koristeita ?
Taasko sä heiluttelet sitä katkarapuas Moe Dick?Moe Szyslak sanoi:Tai josko Valkoinen Laardi olisikin saanut vallan?:eek!:
HA HAA!AJ sanoi:Taasko sä heiluttelet sitä katkarapuas Moe Dick?
Näin voi olla, mutta Musta Lordi aloittaa taistelun, sillä hänellä ei ole muuta kuin voitettavaa.Moe Szyslak sanoi:Tai josko Valkoinen Laardi olisikin saanut vallan?:eek!:
Ne on nuo urheilijat. Niin se kävi Nykäselle ja Myllylälleki. Juoppoja ne on. Kaikki.kouvotsvoni sanoi:Moe ratkennut juopoksi.
Mä olen noihin verrattuna paljon enämpi juoppo kuin urheilija.Olga sanoi:Ne on nuo urheilijat. Niin se kävi Nykäselle ja Myllylälleki. Juoppoja ne on. Kaikki.
Ilmeisesti tästä maasta ei löydy noita triathlonisteja kuin vain noin tusinan verran.Moe Szyslak sanoi:Viimeseksi jään omassa sarjassa, mutta silti voi tulla sijoitus 20. parhaan joukkoon. :thumbup:
Ei nelikymppisten sarjassa, jotka kehtais nolata ihtensä yleisön silmissä.AJ sanoi:Ilmeisesti tästä maasta ei löydy noita triathlonisteja kuin vain noin tusinan verran.
Tyylikäs. Tunnistus käynnissä...Juskanen sanoi:Vaihtui kuva. Joku varmaan tunnistaa hahmon?
...muistan sua ElaineJuskanen sanoi:Vaihtui kuva. Joku varmaan tunnistaa hahmon?
:ahem:GeGe sanoi:...muistan sua Elaine
107 pistettä GeGelle :thumbup: :thumbup: :thumbup:GeGe sanoi:...muistan sua Elaine
Vinkki: sain idean tästä kuvasta. (Ilmeisesti kuvan lähettäjä vihjaili jotain )burb sanoi:En tunnista.
Mä en varmaan saa vastata? Tää olis aika helppo...Juskanen sanoi:Vinkki: sain idean tästä kuvasta. (Ilmeisesti kuvan lähettäjä vihjaili jotain )