Avatar-tojck.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Pitkin hampain luovun nyt kyllä toistaiseksi lippu-avattarestani, sillä en koe olevani sen arvoinen joka päivä. Palaan takaisin alter egoni maskin taakse.

Tähän voipi kukin hahmo tahollaan, niin halutessaan kirjoitella tarinaa avattarestaan ja sen taustoista.

Yllä oleva on jopa suotavaa.

Arvostelut hoitanee edelleen vankalla ammattitaidolla hahmo "Orava" arvostelulle pyhitetyssä tojckissaan.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Monet kaipaa sita minun koulussa otettua kuvaa. Sita ei enaa tule, silla olen tyolla ja vaivalla (puhumattakaan rahasta!!!!) uudistanut imakoni. Nykyaan olen varsin vetavannakoinen jannu trimmatuine viiksineni ja komeine kutreineni. Hymysta puhumattakaan.

Even I fancy myself! :ahem:
 

Zetor

Traktormiäs
Liittynyt
6.2.2001
Viestit
5792
Sijainti
Walko-Wenäjä
Forumin iso-arska postasi kuvani kerran lupaani kysymättä foorumille. Sen jälkeen olikin turhaa peitellä tätä atleettista kroppaani keneltäkään forumilaiselta. :frank: Kieltämi kuitenkin tarvitsisin kipeästi apulaista siivoamaan/filtteröimään privapoxiani ihailijaposteista... moon kuitenkin kahden lapsen isä ja onnellisesti naimisissa. :thumbup:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Orava sanoi:
Moni on kaivannut oravaa (eli itseäni) takaisin avatariin. Nyt ajattelin
kirjoitella tällä, eiköhän omakuvan kampäkki vielä joskus tule. :rolleyes:

Mikä tahansa muu kuin se KOP-orava passaa kyllä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Orava sanoi:
Moni on kaivannut oravaa (eli itseäni) takaisin avatariin. Nyt ajattelin
kirjoitella tällä, eiköhän omakuvan kampäkki vielä joskus tule. :rolleyes:
Köpi, vaihdapa avatar!
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tonttuinen Hessukissa saa olla avattarenani joulunajan.

Haastankin kaikki vielä ilman jouluista avatarta olevat vaihtamaan/muokkaamaan avattarensa toviksi keskitalven juhlaa kuvaavaksi, jollei vaihtamattomuusperiaate sitä estä.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17743
Sijainti
East of Eden
Tuo tonttulook kuvaa kai sitä joulua, erityisesti lasten joulua, koska kuvassa on kaksi pikkutonttua. Kaikissa miessä olkoon pieni tonttulapsi joulun aikana.

Tiikerilookiin palaan joulun jälkeen takaisin.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Olin pidemmän aikaa suunnitellut imagon/nimen/avataren vaihtoa. Ketä muistutat -toikki antoi hyvän sysäyksen tähän muutokseen. Del Toro oli lähimpänä mun todellista kuvaa (viime kesältä kera lomaparran).

Päivitin tänään Miguelille tonttuhatun päähän. :thumbup:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Il Tempo Gigante sanoi:
Haastankin kaikki vielä ilman jouluista avatarta olevat vaihtamaan/muokkaamaan avattarensa toviksi keskitalven juhlaa kuvaavaksi, jollei vaihtamattomuusperiaate sitä estä.
Haasteeseen vastattu.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
piti pistää se hiippalakki lancen päähän jo eilen mut unohdin. :jaska:
 
Ylös