Katos mestarin kädenjälkeä312T4 sanoi:Mä ole huono fotosoppaaja, muuten voisin tehdä idolilleni tonttulakin päähän :ahem:
<----- :ahem:
Katos mestarin kädenjälkeä312T4 sanoi:Mä ole huono fotosoppaaja, muuten voisin tehdä idolilleni tonttulakin päähän :ahem:
tuo Moe:n jouluavatar on aivan mahtava!Moe Szyslak sanoi:Katos mestarin kädenjälkeä
Mutku sanoi:Erikoinen tuo Jacquesin Notre Damen kellonsoittaja
Jussi sanoi:Lopetetaan tuo avattarilla pröystäily :jaska:
Soon just kun minä. Inhoo joulua ja aina pahalla päällä.Olga sanoi:Tuo Moen jouluavatar on kyllä huvittava. Ilme on sen näköinen, että pukkivarusteet on otettu käyttöön hieman vastahakoisesti ja muutenkin on just herännyt väärältä kyljykseltä.
Moe Szyslak sanoi:Soon just kun minä. Inhoo joulua ja aina pahalla päällä.
Juu, muutamaan otteeseen. Se on kivaa, muuten joulu sukkaa ja pahasti. Kesäihmiselle tuo juhannus/ukon juhla on se vuoden kohokohta. :thumbup:AJ sanoi:Ootko ollu pukkina?
Moe Szyslak sanoi:Juu, muutamaan otteeseen. Se on kivaa, muuten joulu sukkaa ja pahasti. Kesäihmiselle tuo juhannus/ukon juhla on se vuoden kohokohta. :thumbup:
Tuo on hyvä! Kyllä te olette hirveitä fotosoppaajia :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Katos mestarin kädenjälkeä
Ite oot!AJ sanoi:Soon VAKKAJUHLA!
Tuo Moen postaus on pysähdyttänyt monesti. Viimeksi lehtorin kommentin kohdalla.Moe Szyslak sanoi:Katos mestarin kädenjälkeä