AJ
Well-known member
Ai sä et vielä tiedä sitä itse?Ei se minun suosikki ole.
Ai sä et vielä tiedä sitä itse?Ei se minun suosikki ole.
Miksei Nääslund ole suosituin?Ai sä et vielä tiedä sitä itse?
Toisessa Maailmassa ei muuten ole Ruotsia, jos se sua yhtään helpottaa.
Toinen Maailma on mesta paikka.Hyvä mesta!
Pitäis varmaan tehdä sen eteen jotain. Hyökkääjistä taitaa Zverdev olla suosituin. Ja Scott Gomez vihatuin. Kallis jätkä, ei ole häikäissyt ja on tullut Devilsistä.Miksei Nääslund ole suosituin?
No onhan Näslundkin ruotsalainen, eli parempi kiekkoilija kuin kukaan suomalainen.Pitäis varmaan tehdä sen eteen jotain. Hyökkääjistä taitaa Zverdev olla suosituin. Ja Scott Gomez vihatuin. Kallis jätkä, ei ole häikäissyt ja on tullut Devilsistä.
Pittee tehä valoisaan aikaan.:ahem:Moe, sorry jos saivartelen, mutta siirrä Moeta hieman oikealle ja sumenna saappaan ja Moen väli, niin ettei näy 'rakoa'. Sitten on loistoavatar.
.Moe, sorry jos saivartelen, mutta siirrä Moeta hieman oikealle ja sumenna saappaan ja Moen väli, niin ettei näy 'rakoa'. Sitten on loistoavatar.
Omppukylän poikahan (JasonKeke) ton teki.Saivarrettu. *wink*
Hyvältä näyttää.
Heh! :thumbup: Olet enää pari donaa edellä viesteissä. Ykkönen tavoittaa kohta.Kakkosnilkki ilmoittautuu.
Epäsuora vihjaus bannata itsensä.Heh! :thumbup: Olet enää pari donaa edellä viesteissä. Ykkönen tavoittaa kohta.
En ymmärrä.Epäsuora vihjaus bannata itsensä.
Taisi olla niin epäsuora vihjaus, että vain väyrysläinen Moe sen tajusi.En ymmärrä.
Että jos ykkönen menee kakkosen ohi, niin olisi korkea aika ykkösen bannata itsensä.En ymmärrä.