Zervuska Haidis
Well-known member
Kiva. Muistuttaa pinkkakangaskuviota. :thumbup:Jos nyt sitten minäkin mainitsisin eilen vaihtaneeni. Avatarin itsenäisyyspäivähenkisemmäksi siis niinku.
Itselläni Häyhä.
Kiva. Muistuttaa pinkkakangaskuviota. :thumbup:Jos nyt sitten minäkin mainitsisin eilen vaihtaneeni. Avatarin itsenäisyyspäivähenkisemmäksi siis niinku.
Enpä tuota itse tajunnutkaan!Kiva. Muistuttaa pinkkakangaskuviota. :thumbup:
Itselläni Häyhä.
Ruotsalaisuuden päivänä sitten. :alppu:Ei sentän kellään lippu ole puolisalossa.
Sieni se on.Onks toi joku eläin? Tai Muumi?
Vähänkö ois siisti tuo lippu. Ikävän kommunistinen fiilis vain saattaa tulla.Miäki otin IP-teeman käyttöön.
Elä pilkkaa SuomineitoaOnks toi joku eläin? Tai Muumi?
Joo, hahmon southparkeeraus syö pituutta.Piti sitten minunkin :thumbfh:
JPP on selvästi pidempi kuin avatarensa antaa ymmärtää.
Ei siinä mitään virallista käytäntöä liene? Kukin ajallaan ja tavallaan.Mikäs täällä muuten olikaan virallinen käytäntö jouluavatariin siirtymisen suhteen? Mulla ei vielä vuosi sitten ollut vippiä niin meni ihan ohi koko asia.
Okei, eli vaihtanen suoraan itsenäisyyspäiväavatarista jouluversioon, joka (vaihtoprojekti) tapahtunee huomenna.Ei siinä mitään virallista käytäntöä liene? Kukin ajallaan ja tavallaan.
Saatanpa toimia tavoin samoin.Okei, eli vaihtanen suoraan itsenäisyyspäiväavatarista jouluversioon, joka (vaihtoprojekti) tapahtunee huomenna.
Lordihattu! :ahem:Piti sitten minunkin :thumbfh:
Mistä oot Moe ottanut ton kuvan? On nimittäin mun tekemä kuva joskus vuonna 99 tai 2000.Miten mulla ei mene?
Ihan erilainen kypräkin.
En ole Moe, mutta tämän videon lopussa on tuo Moen isänmaallinen avatar.Mistä oot Moe ottanut ton kuvan? On nimittäin mun tekemä kuva joskus vuonna 99 tai 2000.