:doubtful:Vaihdoin
Ovat nappailleet hieman taikasieniä. Siksi ovat niin sekaisin. Keskenään.Lancer ja Toxicity ovat jo pienen tovin menneet sekaisin keskenään. Mistä johtunee.
Minusta tuo on liimauspuristin. Sellainen muovinen "tekno"puristin.Touho muistuttaa etäisesti KDY Nebulon-B2 fregattia.. :doubtful:
Tiukat hiusneulamutkat ja niiden jälkeiset pitkät suorat puuttuvat.Kouvolla on ilmiselvästi Tilken seuraavan f1-radan kartta avatarissa.
Ja Tilken nenä -mutka.Tiukat hiusneulamutkat ja niiden jälkeiset pitkät suorat puuttuvat.
Nenä-mutka?Ja Tilken nenä -mutka.
Ei, vaan Tilken nenä -mutka.Nenä-mutka?
Aha. Onko tämä jokin tietyntyyppinen mutka joka esiintyy kaikilla/useimmilla Tilke-radoilla?Ei, vaan Tilken nenä -mutka.
Esim. Shanghain ykkönen ja kolmetoista, Sepangin ykkönen jne.Aha. Onko tämä jokin tietyntyyppinen mutka joka esiintyy kaikilla/useimmilla Tilke-radoilla?
Toi on parasta mitä mun avataresta on sanottu pitkään aikaan...oldezilla jännän Residents-henkinen avatar.
Johtuu varmaan siitä, että sulla ei ole kovin kauan ollut tämä Residents-henkinen avatar.Toi on parasta mitä mun avataresta on sanottu pitkään aikaan...
Ei kun se johtuu mun edellisistä avatareista...Johtuu varmaan siitä, että sulla ei ole kovin kauan ollut tämä Residents-henkinen avatar.