Vois JPP laittaa mun hymy-homolle kanssa ton söpön silmäniskun.Mä mitään vaiha
Vois JPP laittaa mun hymy-homolle kanssa ton söpön silmäniskun.Mä mitään vaiha
Tai kielen näyttöVois JPP laittaa mun hymy-homolle kanssa ton söpön silmäniskun.
Sen pitäis vielä päästää pieni pieruntuhnu, niin olis täydellinen.Vaihdoin nyt sitten perinteiseen juhannusavatariin, tänä vuonna lisänä pieni Jarla-laina. Istuu sikälikin kivasti kun etunimeni on Juha...
Ole hyvä vaan. Pieruntuhnun jatkoksi pitäisi sitten väsätä kunnon tulipallo vielä lisäksi kun siellä takana on se kokko. Lopuksi jäljelle jäisi vaan hiiltynyt maisema ja musta hahmo. Saattaisi avatarin kokoraja tulla vastaan suht hyvissä ajoin ennen loppuhuipennusta.Sen pitäis vielä päästää pieni pieruntuhnu, niin olis täydellinen.
Kiitoksia taas kerran!
Tästä stripistä on otettu:Onko metsä nussittu vai pullossa simaa? Ei ihan avaudu nyt.
Jarlan ajatusmaailma on umpiperverssiä välillä. Joko se, tai sitten ymmärrän tsoukit vielä ihmeellisemin. Kyl oon tykännyt. Varsinkin sillloin kun lähteeTästä stripistä on otettu:
.
Kyllä se Jarla aikamoinen pervo taitaa tosiaan olla :ahem:. Jännästi muuten korostetaan tuossa stripin viimeisessä ruudussa myyntikojun tekstikylttiä samalla kun mainitaan juoman"laskijan" nimi.Jarlan ajatusmaailma on umpiperverssiä välillä. Joko se, tai sitten ymmärrän tsoukit vielä ihmeellisemin. Kyl oon tykännyt. Varsinkin sillloin kun lähtee
Tällainen :Suvisaariston munaa-strippiä en muista nähneeni lain
Ja kuin myös Peräsuon puutarhalta.Ja ideahan oli vastaava kuin "Suvisaariston munaa" ja "Elias Tapani Karhu" -stripeissä.
Omakuva Kraftwerk-hengessä kera aurinkolasien?Vaihdoin.
Lähestulkoon.Omakuva Kraftwerk-hengessä kera aurinkolasien?
Minulle ei tule nykypäivästä mieleen kuin Orkidea...joka on parsa ollut jo pitkään kaikilla mittareilla, mutta kukalie.Lähestulkoon.
Kuvassa eräs nykypäivän kyvykkäimmistä DJ:istä ja elektronisen musiikin tuottajista.
Menee hieman eri genren puolelle.Minulle ei tule nykypäivästä mieleen kuin Orkidea...joka on parsa ollut jo pitkään kaikilla mittareilla, mutta kukalie.