Avoin kirje Kimille ja hänet tunteville.

JOC

tavallinen virtanen
Olen kyllä tavannut ihmisiä jotka ovat kateellisia Jorma Ollilalle, Antti Herlinille jo joskus aiemmin jopa Jaakko Rytsölälle...En tosin tiedä enkä tunne ketään joka olisi ilmaissut olevansa Kimille kateellinen, en puolella sanallakaan. Kyllähän tämänkin viikon Seiskassa (selasin vain sattumalta :D , helvetin hieno Janinan kuvakin löytyi) oli kuvasarja Juhani "taidemaalari" Palmun kännisekoiluista, enkä nyt voisi kuvitella kenenkään haluavan hänen housuihinsa.

Hepuli

Member
Ei nyt millään pahalla, mutta Kimille on hirveän vaikea olla kateellinen. Monesti kun tulee mieleen, että onneksi mä en ole enää tuollainen :)

Hatutti kovasti kun se rupesi puhumaan ’suomalaisten tuesta’ haastattelussa. Kuka käski juoda itsensä konttauskuntoon? Kai meille jokaiselle, on käynyt niin (mulle ainakin) että kun tulee juotua liikaa ja mokattua oikein kunnolla, niin siitä kyllä KUULEE!

oldez

Well-known member
JOC:
Olen kyllä tavannut ihmisiä jotka ovat kateellisia Jorma Ollilalle, Antti Herlinille jo joskus aiemmin jopa Jaakko Rytsölälle...En tosin tiedä enkä tunne ketään joka olisi ilmaissut olevansa Kimille kateellinen, en puolella sanallakaan.
Siis mitä?? Luulis nyt joka jätkän täällä olevan kateellinen kimille:
-Jätkä tienaa miljoonia vuodessa, varmaankin kaikki haluis tienata noin hyvin.
-Kihloissa kauniin mallin kanssa, todella moni mies haluaisi olla kimin kengissä. Ja älkää sanoko että se jenni ei oo niin hyvännäkönen, koska tuskin kellään teiltä löytyy kotoa paremman näköstä :)
-Pääsee ajamaan kilpaa formula 1:llä, luulis nyt että jokainen tänne kirjottava haluavan ajaa formulalla, vieläpä kilpailukykyisellä sellaisella.
-Voi lopettaa uransa 30 vuotiaana ja elellä loppuelämänsä rahassa ryveten...

Siis kun edes saavuittaisi edes yhden kohdan tosta listasta... Mun mielestä tossa on enemmän kuin tarpeeksi syitä olla kimille kateellinen..

t:nimim. katellinen kimille

JOC

tavallinen virtanen
Toki toki, jos asiaa ajattelee tuolta kantilta. Mutta Kimi, kuten muutkin urheilusankarimme tuntuvat olevan, jos ei kokonaan niin ainakin osittain, poissa tuollaisen "rahakateuden" piiristä. Ehkä heille annetaan mielummin ne miljoonat niistä suorituksista ja menestyksestä jonka he tarjoavat suomalaisille, kuin siitä mitä Jorma Ollila on tuonut Suomelle. Ollila on paljon helpommin pilkan ja kateuden kohteena rahan takia kuin meidän Kimi, vaikka Ollilan saavutukset ovatkin aivan eri mittaluokasta.

Ja minullakin on ns. mallityttöystävä (muutaman näytöksen tehnyt). Ei ehkä ihan Jennin tasoa, mutta laitettuna varmaan aika lähellä.

Syitä varmaan olisi vaikka kuinka monta olla kateellinen, mutta mutta...

<small>[ 28-07-2003, 20:53: Message edited by: JOC ]</small>

leipurihiiva

puunaama
Sijainti
viiskulmasta olariin
oldez:
-Kihloissa kauniin mallin kanssa, todella moni mies haluaisi olla kimin kengissä. Ja älkää sanoko että se jenni ei oo niin hyvännäkönen, koska tuskin kellään teiltä löytyy kotoa paremman näköstä :)
-Pääsee ajamaan kilpaa formula 1:llä, luulis nyt että jokainen tänne kirjottava haluavan ajaa formulalla, vieläpä kilpailukykyisellä sellaisella.

Siis kun edes saavuittaisi edes yhden kohdan tosta listasta... Mun mielestä tossa on enemmän kuin tarpeeksi syitä olla kimille kateellinen..

hoh hoijaa, jos joku on tällasista asioista kateellinen, niin ei hirveen vahvasti mene. mad propz.

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Se, että voi lopettaa (kilpa-autoilu)uransa 30 vuotiaana ja elää loppuelämänsä rahoissa ryveten ei mielestäni ole ollenkaan kadehdittavaa. Itse jos olisin kilpa-ajaja, ei tulisi mieleenkään lopettaa kolmikymppisenä. Kääntäen, jos minulle tulisi jostain runsaasti rahaa, niin laittaisin sen tottakai autourheiluun ja kilvanajoon. Siis autolla kovaa ajaminen on maailman hauskinta ja parasta tekemistä. Vitut mistään maailmanmestaruukista, kauniista naisista, rahasta, julkisuudesta, maallisesta mammonasta yms. paskasta.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Urheilulehdessä oli hyvä kommentti Kimin kosteista juhlista jussina. Meni jotenkuten niin että ottas Häkkisestä mallia, Mikallahan tais olla monet kosteet juhlat mutta lehdistöllä niiden juhlien lähettyville ollut mitään asiaa.

oldez

Well-known member
pmv:
Se, että voi lopettaa (kilpa-autoilu)uransa 30 vuotiaana ja elää loppuelämänsä rahoissa ryveten ei mielestäni ole ollenkaan kadehdittavaa. Itse jos olisin kilpa-ajaja, ei tulisi mieleenkään lopettaa kolmikymppisenä.
Siis minun mielestä on kadehdittavaa että voi lopettaa työn tekemisen 30vuotiaana ja elellä perheen kanssa loppuelämänsä, pitäen hauskaa ratojen ulkopuolella vrt. häkkinen. Siis yleensä kun puhutaan urasta, oli se kilpa-autoissa tai sitten liike-elämässä. Suurin osa meistäkin joutuu raatamaan vielä 65-vuotiaaksi asti samassa paska duunissa huonolla palkalla. Varmasti jokainen haluaisi eläkkelle 30-vuotiaana.

molde

Well-known member
Osataan tällä jutulla retostella muuallakin!

Bild hehkutteli
taas Räikkösen
juhannuskuvilla

F1-sähkeet 31.7.
Saksan Grand Prix -aattona torstaina saksalainen kohulehti Bild julkaisi Kimi Räikkösen juhannusriehasta videolle taltioidun kuvasarjan McLaren-tähden kaatuilusta humalapäissään näyttävästi otsikolla "Kimin alkoholisyöksy".
Perjantain lehdistötilaisuuden jälkeen Michael Schumacher otti tapauksen puheeksi Räikkösen kanssa ja tiedusteli, loukkasiko kilpaveli kaatuessaan itseään.
Rupattelu päättyi leveisiin hymyihin, kun niin Saksassa kuin Suomessa on samanlainen sananparsi lasten ja humalaisten onnekkuudesta tapaturman hetkellä.
Tv-haastattelussa Räikköseltä kysyttiin, oliko veneen kannella sattuneen kaatumisen videoinut kuvaaja joku hänen ystäväpiiristään.
- Ei todellakaan kukaan minun kavereistani. Se oli vain joku kademieli, joka halusi tehdä niin. En välitä siitä, sillä ei se satuta sitä, mitä teen täällä. Se kaikki tapahtui minun omalla ajallani, Kimi tilitti avoimesti.
Hochenheim/Heikki Kulta
<small>[ 01-08-2003, 01:11: Message edited by: molde ]</small>

bernie

Guest
suomalaiset on sika kateellinen ja kyräilevä kansakunta.ette te sille mitään voi. mielestäni on täysin samantekevää mitä f1-kuski siviilissä touhuaa,sillä ainoa asia mikä minua f1:sta seuraavana ihmisenä kiinnostaa,on se kuinka nopea tämä f1-kuski on f1-auton ratissa. tässä suhteessa mika häkkinen,oli,ja on toki edelleen ylitse kollegoidensa

mälaareni

Well-known member
Sijainti
Miami,USA
oldez:
JOC:
Olen kyllä tavannut ihmisiä jotka ovat kateellisia Jorma Ollilalle, Antti Herlinille jo joskus aiemmin jopa Jaakko Rytsölälle...En tosin tiedä enkä tunne ketään joka olisi ilmaissut olevansa Kimille kateellinen, en puolella sanallakaan.

ei nyt ehkä suoranaisseti voida kateudesta puhua, mutta siinä oldez on oikeassa, että noita kaikkia muita asioita olisi mukava tehdä, mutta ton jennin mä kyllä jättäsin rannalle. ja oldezille sen verran vanhoja sanan laskuja että kauneus on katsojan silmissä ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen äiteestä.

mutta rehellisesti voin sanoa, että kaikki naiseni ovat olleet kauniimpia kuin jenni.

Hepuli

Member
Voi karsee mikä jätkä. Mitä enemmän sen juttuja kuuntelee sitä vakuuttuneempi olen, että sillä on muutakin yhteistä MS kanssa kuin ajotaidot.

Pidä kuule selkä suorassa ja lopeta valittaminen. Kovalainen kehiin ja äkkiä, jospas se sentään tajuaisi nauraa omille mokilleen eikä syytellä muita.

”Äiti äiti, en mä sitä kiusannut, noi toiset vaan, ne on ihan kauheita”

JarnoR23

Active member
Samaa mieltä pmv:n ja mälaarenin kanssa... Ensinnäkin mun mielestä se ihanne tilanne F1-kuskeilla on se et ne saa tehdä työkseen sitä mitä ne rakastaaa sitä mistä ne muuten joutuis itse maksamaan, mut nyt niille maksetaan. :) Jos mulle tarjoutuis kyseinen mahdollisuus en miettisi hetkeäkään, jos sais edes ilmaisiksi ajaa, pienempiäkin kun F1:iä (kartingia vaikka), niin heti vastaisisin kyllä.

Jotain mun mielestä jo sanoo sekin, et Räikkönen ajattelee meitä alempiarvoisina, jos se kerran ajattelee et sille ollaan kateellisia siitä et se on rikas ja kaikkea muuta niin, se kertoo jo jotain. Todelliset kuskit siellä ei todellakaan ajattele muuta kun sitä ajamista ja kaikkea muuta pakollista mitä työnantaja sitten työtehtäviksi antaa ja ne haluaa ajaa ja voittaa... pmv oikeassa. vitut kauniista naisista, rahasta ja julkisuudesta... Dahlman? :rolleyes:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oli muuten CMX:n sivulla kysymysosastolla tällainen:
Mitä Yrjänä ajattelee Kimi R:n mahdollisuuksista maailmanmestariksi autourheilun kuninkuusluokassa?
Yrjänä:Ottaen huomioon, että McLaren ei ole saanut uutta autoaan kehitysversiota pitemmälle etenkään FIA.n edellyttämän turvallisuuden suhteen, on todennäköistä, ettei vanhalla laitteistolla sittenkään kilpailla kirkkaimmasta mitalista vielä tänä vuonna. Mikä lienee hyvä, sillä näin on mahdollista, että se saatanan pensankatkuinen turvelo puunaama oppii puhumaan ennenkuin joutuu todella edustamaan...

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
JarnoR23:
Todelliset kuskit siellä ei todellakaan ajattele muuta kun sitä ajamista ja kaikkea muuta pakollista mitä työnantaja sitten työtehtäviksi antaa ja ne haluaa ajaa ja voittaa... pmv oikeassa. vitut kauniista naisista, rahasta ja julkisuudesta... Dahlman? :rolleyes:
Jos näin on, niin esimerkiksi Michael Schumacher varmaankin jatkaisi Ferrarilla jos hänen palkkaansa leikattaisiin, sanotaanko nyt tuollaisella 50:llä prosentilla. Onhan hän kilpa-ajaja henkeen ja vereen :rolleyes:

En tiedä mihin viittaat Dahlmanilla, mutta pitäisikö tyttöystävän välttämättä olla "ruma" ja mielellään ylipainoinen, jotta uskottavuus nousisi? Julkkikset nyt ajautuvat suhteellisen usein yhteen, kenties siitä yksinkertaisesta syystä, että he liikkuvat samoissa piireissä. On täysin turha arvuutella sitä onko Dahlman vain Räikkösen rahojen perään jne... Heidän suhteensa ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.

patriot

Foorumin senaattori
JarnoR23:

Todelliset kuskit siellä ei todellakaan ajattele muuta kun sitä ajamista ja kaikkea muuta pakollista mitä työnantaja sitten työtehtäviksi antaa ja ne haluaa ajaa ja voittaa... pmv oikeassa. vitut kauniista naisista, rahasta ja julkisuudesta... Dahlman? :rolleyes:
Schumi jatkaisi ihan varmasti pikku palkalla! :D

Aika kovia arvioita nuo sun jutut muutenkin! Onko sulla oikein sisäpiirin tietoa Kimin ja Jennin suhteesta?

Kimi on mielestäni juuri sellainen kuljettaja, jota kiinnostaa, vain ajaminen ja voittaminen. Onhan se nyt nähty, että mies hymyilee, vain silloin kun voittaa!

En ole huomannut Kimin mitenkään pröystäilevän omaisuudellaan! Se, että Kimi arvostelee iltapäivälehtiä tukematta jättämisestä ei ole mielestäni mitenkään epäkorrektia. Toki Kimin olisi ymmärrettävä, että hänenlaisistaan megatähdistä tehdään aina noita juttuja.

<small>[ 12-08-2003, 22:35: Message edited by: patriot ]</small>

patriot

Foorumin senaattori
pmv
[QB Itse jos olisin kilpa-ajaja, ei tulisi mieleenkään lopettaa kolmikymppisenä. Kääntäen, jos minulle tulisi jostain runsaasti rahaa, niin laittaisin sen tottakai autourheiluun ja kilvanajoon. Siis autolla kovaa ajaminen on maailman hauskinta ja parasta tekemistä. Vitut mistään maailmanmestaruukista, kauniista naisista, rahasta, julkisuudesta, maallisesta mammonasta yms. paskasta.[/QB]
Just! :rolleyes:

Siis kilpaa ajaminen on hauskaa, mutta kun sitä tekee ammatikseen huipputasolla, kuten ykkösissä henkensä kaupalla niin ennemmin tai myöhemmin siihen kyllästyy. Etenkin kun homma ei ole pelkkää kilpailemista. On promootio keikkoja ja kaikenlaista muuta turhaa.

Kyllä jokaisen ihmisen elämässä olisi syytä olla muutakin. Kilpauran aikaan tuohon muuhun ei ole aikaa!

Siksi moni lopettaa ajoissa tehdäkseen jotain muuta!

En sano, että Schumi olisi tehnyt väärän valinnan, vaikka jatkaa uraansa edelleen. Hän on kuitenkin hankkinut perheen itselleen ja viettää suht tavallista elämää ratojen ulkopuolella. Asia on henkilökohtainen. Itse Schumin asemassa olisin menettänyt motivaationi! Kaikki on jo saavutettu, vaihtaisin alaa! Kilpailla voi aina huvikseen osallistumalla esim. Le Mansiin tms.

<small>[ 12-08-2003, 22:45: Message edited by: patriot ]</small>