Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Kait se on Ulko- ja kansainyhteisöministeriö.Mitä matkoja Britannian ulkoministeriö* myy?
* vai mitähän tuo nyt olisi suomeksi käännettynä...
Kait se on Ulko- ja kansainyhteisöministeriö.Mitä matkoja Britannian ulkoministeriö* myy?
* vai mitähän tuo nyt olisi suomeksi käännettynä...
Joo, minäkin haluan propagandavälineeksi hallinnolle, joka käyttää väkivaltaa omaa, oikeudenmukaisempaa hallintoa vaativaa kansaansa vastaan.Joskus jo mainitsin siitä et nyt olisi Bahrainin päättäjillä iskun paikka !! Minä voin ilmottautua vapaaehtoiseksi lähtemään seuraamaan kisaa !! Tuovat länsimaalaisia katsomot täyteen ja kaikki näyttää normaalilta. Itse olen valmis ilmaselle matkalle lähtemään vaikka Bahrainiin ! Hyvät kestit sinne sais varmasti järjestettyä. Rahaahan heillä olisi lennättää meitä sinne
Eipähän siellä aiempinakaan vuosina ole paljoa ollut väkeä. Pääkatsomo täyteen sheikkejä niin sehän riittää. Loput tyhjät katsomot voi blokata kameroilta.Millä ilveellä tähän kisaan katsojia edes tulisi?
No kyllä minä yhden viikonlopun voin siinä toimia sieläkii. Täälä kotimaassahan meillä onkii asiat ihan niin hyvin kuin päättäjät mainostaa ympäriinsä... Ei siis eroaisi juuri tilanteesta. Paitsi ettei täälä VIELÄ käytetä väkivaltaa omia vastaan noin suuressa mittakaavassa.Joo, minäkin haluan propagandavälineeksi hallinnolle, joka käyttää väkivaltaa omaa, oikeudenmukaisempaa hallintoa vaativaa kansaansa vastaan.
Niin että ihan hiljasta ja rauhallista on... :nope:Tuollaista videota Juutuuppi tyrkytti etusivullaan. Upittu tänään näemmä.
Koko vasen laita täynnä naispuolisia Lotus-faneja tiimin väreissä :alppu:pari ferrari fania näyttää etuosassa olevan jo odottelemassa f1 kisan alkua
ju ! tai sit ne o saatananpalvojia !! Mut ferrarin fanikamaa on päällä parilla silti ! sulassa sovussa kaiken näkösiä ! Vastustaavat yhdessä sortajia kuten tääläkii pitäisi pikkuhiljaa rueta tekemään.Koko vasen laita täynnä naispuolisia Lotus-faneja tiimin väreissä :alppu:
Kai sillä maineellakin jotain väliä on. Enpä usko että kauhean moni firma haluaa tulla nähdyksi sorron puolustajana.Jos Bernie saisi päättää kisa ajettaisiin, koska sille merkkaa vain raha joka haisee. Onneksi tallit pistää vastaan, mutta nämäkin pääasiallisesti vain siksi että ovat huolissaan omien työntekijöiden turvallisuudesta.
Voi, voi. Se on maailmassa kylmä fakta, että monet F1 sponsoreista kuuluvat näihin sortajiin. Mclaren on varmasti paikalla, koska yksi heidän suurista sponsseista on Bahrainista.Kai sillä maineellakin jotain väliä on. Enpä usko että kauhean moni firma haluaa tulla nähdyksi sorron puolustajana.
Sehän on ihan eri asia kuin se, halutaanko sellaisena näyttäytyä. Philip Morris veti mainokset pois McLareneista Etelä-Afrikan GP:ssä 1980-luvulla apartheidin takia, ja samaan aikaan Etelä-Afrikassa mainostettiin Mallua joka niemessä ja notkelmassa.Voi, voi. Se on maailmassa kylmä fakta, että monet F1 sponsoreista kuuluvat näihin sortajiin.