Banaanin kypsyyspoll

Banaanisi kypsyys kuoren väristä tutkailtuna

• V

Äänet: 0 0,0%
  • 50/50 v/k

Äänet: 1 2,6%
  • Pv/k

Äänet: 4 10,3%
  • K/k/k

Äänet: 18 46,2%
  • K/r/p

Äänet: 8 20,5%
  • P/r/r/p/k

Äänet: 5 12,8%
  • 50/50/k/r

Äänet: 1 2,6%
  • R

Äänet: 0 0,0%
  • M

Äänet: 2 5,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    39

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ostan yleensä puoliksi vihreänä, jos sellaisia vaan löytyy, ja itseasiassa banaani on melkeinpä parhaimmillaan silloin myös maultaan.. Anyway.. En jaksa joka päivä käydä kaupassa, joten puoliksi vihreä banaani voi olla pöydällä useamman päivän ajan. Silloin kun banaani alkaa ruskistua, se ei ole enää hyvä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Keskon "banaanitehtaalla" valistettiin, että osittain ruskeat banaanit ovat kypsiä ja silloin parhaimmillaan. Ainakin minulla tahtoo jäädä kovin ruskeat kauppaan tai muuten vain syömättä. Makuasioita kaikki tyynni.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Seuraavaksi varmaankin pollataan, mikä on oikea tapa kuoria banaani?! :wink:
Mun mielestä se tapsi siellä banaanin toisessa päässä on "kuorimisenaloituskahva". Syömisen aikaiseksi kädensijaksi se on liian pieni. Tosin ihan viimeisten palojen syömisen aikana ja kuorien kantamisessa se toimii kyllä hyvin kädensijanakin.

Apa_02

Well-known member
Aikaisemmin poikamiehenä meni parhaiten ne oikeasti kypsät, mutta vaimon kanssa kun muutti yhdessä asumaan olen oppinut noihin hieman vihertäviin. Niissä on vähemmän sokeria. Sama juttu virvoitusjuomien kanssa, ei osaa juoda enää niitä tavallisia.
Selvennykseksi, vaimolla diabetes.

Sijainti
Kerava
Tykkään vihreenä syödä. Useimmite on tuo päistä vihreä muuten keltainen kyseessä kuitenkin.