Saukki
Well-known member
Bobakki sanoi:Kokeiles avata tuo sähköposti-ilmoitukset pois -otsikko joka on joka sivulla ensimmäisenä.
ei auttanut, ainakaan minun kohdallani.
Bobakki sanoi:Kokeiles avata tuo sähköposti-ilmoitukset pois -otsikko joka on joka sivulla ensimmäisenä.
Koita myös tehdä niiden ohjeiden mukaan joita siellä sanotaan. Pelkkä threadin avaaminen ei riitä.Saukki sanoi:ei auttanut, ainakaan minun kohdallani.
Ääh. Painoithan submit modifications -nappulaa sen jälkeen kun teit muutokset?Saukki sanoi:ei auttanut, ainakaan minun kohdallani.
Vaikuttaisi ihmisten nimiltä, koska yhdessä pätkässä kaksi sanaa ja jokainen alkaa isolla kirjaimella? Inssien nimiä?Kiertokanki sanoi:Jaa-a...mikäs toi nyt sit on?
Öö.. Eikös joku jo vahvistanut että tuo on luettelo F1-Forumin VIP-hahmoista?Kiertokanki sanoi:Jaa-a...mikäs toi nyt sit on?
On se ollut vaan karmeennäköinen tuo BAR:eek!: Hirveet laatikkobonttoonit:yuck:Musta Pekka sanoi:BAR:illahan on näköjään ollut pari vuotta takaperin samantyyppisiä etusiiveke kokeiluja...
Taisi olla Atlaksen foorumilla juttua tuosta. Kyseessä on tosiaan nimilista kaikista BAR:in työntekijöistä. Perustelut meni jotenkin niin että näin halutaan osoittaa kuinka jokaisen työntekijän panos on tärkeä.Kiertokanki sanoi:Jaa-a...mikäs toi nyt sit on?
Jostain otettua kuvaa:eduardo sanoi:
Tää on muuten vanha juttu, mutta tiesittekö sitä, että Williamsilla on vuoden -94 jälkeenkin ollut joka autossa Sennan nimi (tai S-logo)?