Luulen kans... kyllä sille tallipaikka löytyy, jotenkin on sellanen kutina... jos Ecclestone on takana niin luulis paikan järkkääntyvän... let´s see what happens...pmv:
Täytyy sanoa, että Villeneuvelle ei tällaista loppua olisi suonut. Tai mistä sen tietää, oliko tämä varsinainen loppu? Jotenkin tuntuu siltä, että Jaska tekee vielä sellaiset Fittipaldimaiset come-backit!
Kyllä sen toisaalta ymmärtää hyvin. Mietipä jos olisit itse Villeneuven tasoinen huippukuljettaja ja saat tietää että sinut korvataan Takuma Satolla. Et sinäkään välttämättä haluaisi kyseisen tallin autoa ajaa, varsinkin jos olet uhrannut talliin 5 arvokasta vuotta ja sen uhrauksen takia menettänyt osan arvostuksestasi. Kyllä muakin vituttais.patriot:
Miksi Villeneuve ei halua ajaa Japanissa? Eikös tämä ollut kuitenkin miehen oma päätös olla ajamatta?
Villeneuvella olisi ollut Suzukassa mahdollisuudet jättää hyvästit F1-sarjalle, mutta ei!
Ihme ratkaisu!
Kyllä kannattaa sinunkin tutustua seuraavaan "artikkeliin": http://sport.rtl.de/formel-1/formel1_13673.htmpmv:
No hyvä että tämä näkemys tuli tähän, ettei päässyt unohtumaan.
TÄYSIN samaa mieltä... toisaalta, Jordan käytti Hondan moottoreita, ja Honda saneli tuon Saton ajopaikan... sama taitaa olla homma nytkin BAR:lla...Karpow:
Yksi pääskynen ei kesää tee, mutta monta romutettua F1-autoa tekee taas melkoisen romuläjän! yuck yuck yuck
Minusta Sato kuuluu Yoongin kanssa samaan luokkaan, eli niihin, jotka eivät kuulu Formula 1 sarjaan ollenkaan!
Takuma 'sähläri' Sato olisi voinut minusta lopettaa koko F1-uransa silloin Suzukassa 2002. Ainut onnistunut viikonloppu koko kaudella. Kaikki muut olivat täydellisiä katastrofeja ja kuin pisteenä I:iin päälle meni vielä (YLLÄTYS!) romuttamaan Monacossa jossain näytönkisassa omaisuuden arvoisen historic-luokan formulan täydellisesti. Kyllä oli Jordanille kallis mies tämä vinosilmä. En yhtään ihmettele, että Eddie potkaisi jätkän heti kauden lopuksi ulos...
No ei toki Mikan veroinen, mutta minua v**uttaa tämä nykyinen kehityssuunta Formula 1:ssä: kunnon ammattilaiset, joihin Villeneuve ehdottomasti mielestäni kuuluu, korvataan lahjattomilla maksukuskeilla tai muuten vain täydellisillä amatööreillä!!Oho:
Ave !!
Nääh tuskin edes Häkkisen veroinen, siis korkeintaan keskinkertainen kuski jäi ilman kyytiä sfw...
- Oho -
No Sato ei TODELLAKAAN kuulu tuohon joukkoon! yuckajuu:
Eiköse Villeneuve edelleen vaatinu jotain 25M dollaria. Mitä järkeä kellään maksaa kun on parempiakin hinta/laatu kuskeja.
Bäh. Ferrari, joka on aina kuulut huipputalleihin, on kulkenut AINA kärkivauhtia. Luotettavuus ei vain ole aina ollut kohdallaan. Esim. jo Berger ja Alesi ajoivat aina kärjen tuntumassa ja johtivatkin monta kertaa, mutta lähes aina tekniikka petti ja epäonnea oli molemmilla enemmän kuin lääkäri määrää.supersonic69:
Luuserille luuserin loppu..Villen kipinä loppui jo viime vuosituhannella F1-autoissa kun menetti ylivoimaisen williams etunsa.
Cart-sarjan mestaruus ja F1-mestaruus ovat toki hyvät meriitit pyytää palkkaa mutta jos ei kulje niin ei kulje...
Mitä jos shumi olis heittänyt hankat tiskiin kun ferrari ei kulkenutkaan ekoilla kausilla ko.tallissa kärkivauhdissa...Epäilen että korskea ori olisi vielä tallissa kontillaan syömässä kauroja.
Sori vaan mut mä en oo pitänyt koko äijää minään muuna kun Damon Hillinä...